اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۰۷۰
آرمین هادی پور نماینده وزنه 54- کیلوگرم تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست نماینده تایلند راهی فینال مسابقات شد و مدال نقره او قطعی شد.
۱۵:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| بیست و سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2017 از ساعت 4:30 بامداد (به وقت تهران) از روز (شنبه) با حضور 973 تکواندوکار از 183 کشور آغاز شده است.

آرمین هادی‌پور نماینده وزن54- کیلوگرم تیم ملی تکواندو ایران امروز(یک‌شنبه) با شکست نماینده تایلند به فینال مسابقات راه یافت. هادی پور با نتیجه 23 بر 25 حریف تایلندی را شکست داد.

وی در اولین گام رو در روی "آنشومن پاراشار" تکواندوکار هندوستانی قرار گرفت و با نتیجه 31 بر 5 توانست در راند دوم مقتدرانه پیروز شده و به مرحله بعد صعود کند.در دومین دیدار خود به مصاف «سالومون دمسه» نماینده اتیوپی رفت و در مبارزاتی حساس با نتیجه 22 بر 15 هوگوپوش این کشور را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.آرمین هادی پور نماینده وزن منهای 54 کیلوگرم کشورمان در سومین مبارزه خود با نتیجه 24 بر سه نماینده اندونزی را شکست داد.

هادی پور در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هوگوپوشی از کشور بلژیک رفت و با نتیجه 17 بر 9 چهارمین حریف خود را نیز شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان با هدایت مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصر آزادانی و هادی افشار (مربی) به مصاف رقبایشان می‌روند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

امروز(یک‌شنبه) ناهید کیانی نماینده وزن 49- کیلوگرم تیم ملی بانوان پس از کسب سه پیروزی مقابل نماینده صربستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در ادامه مسابقات نیزماینده وزن 74- کیلوگرم تیم ملی ایران در حالی به مصاف نمایند مصر رفت که این دیدار در راند اول با نتیجه 7 بر 4 به سود حجی زواره تمام شد و در راند دوم حجی زواره در حالی 14 بر 6 از حریف خود پیش افتاده بود که هوگوپوش مصری به روی کاپیتان تیم ملی خطای غیر ورزشی کرد و حجی زواره از ادامه مبارزه انصراف داد، اما در پایان داوران به دلیل خطای غیرورزشی رای به سود کاپیتان تیم ملی دادند و با این حساب مدال برنز حجی زواره قطعی شد.

لازم به یادآوری است؛ پیش از این سیروس رضایی سال ١٩٩١ مدال برنز،نفجم سال ٢٠٠٥ مدال نقره و دو مدال برنز در سال‌‌های 2009 و 2011 توسط میثم باقری کسب شده است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین