اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۰۶۹
سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: دبیری تبریز یکی از تیم‌های خوب و با سابقه ایران است و برای من فوتسالی خیلی سخت و تلخ است که این تیم در لیگ نیست.
۱۷:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس روزپیکر در گفت‌وگویی در مورد بازی این هفته خود در لیگ برتر فوتسال مقابل تیم فرش‌آرای مشهد گفت: متاسفانه امسال تمرینات خودمان را دیر شروع کردیم و از شانس بد ما باید در همین هفته اول در مشهد روبروی تیم خوب فرش آرایی قرار بگیریم که تمرینات منظمی داشته و توانسته بازیکنان فصل قبل خود را حفظ کند. ولی ما تمام سعی تلاش خودمان را می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در ادامه گفت: ما در این بازی چند بازیکن مصدوم داریم و همچنین نصرالله‌زاده بازیکن خوب خود را در اختیار نداریم، این بازیکن در حال حاضر در تاجیکستان به سر می‌برد و از هفته چهارم به ما ملحق می‌شود.

سرمربی آذرخش همچنین در مورد وضعیت لیگ برتر فوتسال گفت:امسال لیگ برتر کمی زودتر شروع شده و لیگ فشرده است و همین فشردگی کار را برای خیلی از تیمها سخت کرده. امسال اکثر تیمها تمرینات خود را دیر شروع کردند ولی در کل بازی‌های لیگ از هفته‌های سوم و چهارم وضعیت بهتری پیدا می‌کند.تیمها می‌توانند حریفان خود را بهتر بشناسند.

سرمربی تیم آذرخش بندرعباس همچنین در مورد عدم حضور دبیری تبریز در لیگ برتر فوتسال گفت: برای من فوتسالی خیلی سخت و تلخ است که یکی از تیم‌های باسابقه ایران و بهترین‌های فوتسال امسال از لیگ خداحافظی کرده است همانطور که می‌دانید تیم دبیری تبریز همیشه جزء مدعیان قهرمانی بوده و سال قبل هم توانست نایب قهرمان لیگ شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری