اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۰۳۵
مربی تیم فوتبال استقلال، گفت: از نفت تهران 80 درصد رقم قرارداد دو فصل پیش را طلب دارم و امیدوارم فدراسیون از ما حمایت کند.
۱۴:۴۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد خرمگاه که برای دریافت مطالبات خود به باشگاه نفت رفته بود در این خصوص گفت: ما کلی زحمت کشیدیم و دیروز شنیدیم که وزارت نفت تیم را به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار کرده است اما وقتی اینجا آمدیم هیچکس نبود.

وی افزود: ما زیرمجموعه فدراسیون هستیم و حق بازی پرداخت می‌کنیم، انتظار داریم از ما حمایت شود. اینگونه نمی‌شود که هر شخصی بیاید و تیم بگیرد و هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد.

مربی فصل گذشته نفت تاکید کرد: من 80 درصد پولم را نگرفتم و امیدوارم مسئولان فدراسیون به این موضوع رسیدگی کنند تا مطالبات همه پرداخت شود.

وی درخصوص اینکه گفته می‌‌شود مسئولان پاسخی نمی‌دهند تا نفت منحل شود، گفت: نمی‌دانم چه بگویم فقط امیدوارم کاری کنند که انسانی باشد. من امیدوارم شرایط نفت روز به روز بهتر شود و پول ما را هم پرداخت کنند.

مربی استقلال درخصوص شایعات حضور رضاییان در این تیم گفت: قرار شد ما در این زمینه حرف نزنیم و هر صحبتی داریم از علیرضا منصوریان بپرسید.

وی در پاسخ به این سوال که با آمدن منتظری به استقلال شرایط را چگونه می‌بینید، گفت: به پژمان خوشامد می‌گویم و امیدوارم با او یکسال رویایی را در پیش داشته باشیم.

خرمگاه با اشاره به روند آماده‌سازی استقلال گفت: اگر اشتباه نکنم از 12 تیر اردوی استقلال برگزار می‌‌شود و امیدوارم که به شرایط خوب بدنی برسیم. قرار است به ارمنستان برویم که البته هنوز قطعی نشده ولی زمان اردوی ما 12 روز است.

وی درخصوص اینکه پندار توفیقی مدعی شده نقل و انتقالات ادامه دارد، گفت: قرار است ما درمورد این مسائل صحبت نکنیم و بهتر است خود آقای توفیقی در این زمینه صحبت کند.

خرمگاه درخصوص اینکه آیا در استقلال مشکلات نفت وجود دارد یا خیر گفت: الحمدلله از این مشکلات در  استقلال نداریم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری