اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۲۰۲۴
تیم تراکتورسازی از روز 27 خردادماه تمرینات خود را برای فصل پیش روی آغاز کرد که در این میان مربی برزیلی دروازه‌بانان تیم نیز این هفته به تمرینات تیمی ملحق شد.
۱۴:۰۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت تراکتورسازی تبریز، ژوزه کاتانو مندز که در برزیل به کاتانو و در ایران به نام مندز معروف است در تاریخ 10 آگوست 1972 در برزیل به دنیا آمد و فوتبال خود را در 16 سالگی در تیم Vasco Juvenil آغاز کرد و ازجمله دروازه‌بانان شاخصی بود که در سال 1992 همراه با تیم سائوپائولو به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کرد.

این دروازه‌بان 189 سانتی‌متری مستعد در سال 1989 وظیفه دروازه‌بانی تیم ملی جوانان برزیل را بر عهده گرفت و 5 سال بعد در راه رقابت‌های المپیک به‌عنوان دروازه‌بان تیم المپیک برزیل برگزیده شد.

قهرمانی‌های متعدد در تورنمنت بین‌المللی پالما مایورکا، کوپا لیبرتادورس برزیل و رقابت‌های دیگر در کارنامه بازیگری وی به چشم می‌خورد تا افتخارات بازیگری وی بیشتر به چشم بیاید.

بازی مقابل ستاره های بزرگی چون رونالدینیو در مسابقات کوپا لیبرتادورس برزیل در کارنامه وی دیده می شود.

وی مربی‌گری را در تیم‌های پایه واسکودوگاما برزیل و داماش تهران و گیلان، گهر دورود و پارسه ایران تجربه کرده است.
یحیی گل محمدی در زمان سرمربیگری خود در تیم پرسپولیس برای جذب این مربی درخواست کرد که باشگاه داماش گیلان با این انتقال مخالفت کرد تا مندز نتواند در کادر فنی تیم پرسپولیس حضور پیدا کند ولی حضور گل محمدی در تراکتورسازی این فرصت را فراهم کرد تا وی بتواند در پرهوادارترین تیم شمال غرب کشور مربی‌گری کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری