اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۹۵۸
دریافت کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بعد از ست دوم کمی بازی از دست مان خارج شد و در ست پنجم به خودمان آمدیم.
۲۰:۳۴ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| در روز دوم رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان تیم های ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان ثبت شود.

امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران درمورد پیروزی برابر اوکراین، نایب قهرمان اروپا اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود و توانستیم پیروز شویم. در دو ست اول اطلاعاتی که کادر فنی از حریف داده بود را به خوبی در زمین اجرا کردیم و دو بر صفر از حریف پیش افتادیم.

وی ادامه داد: در ست سوم اتفاقاتی برای بازیکنان افتاد که بازی از دست مان خارج شد، اما خدا را شکر در ست پنجم توانستیم به شرایط ایده آل برگردیم و پیروز این بازی حساس باشیم.

دریافت کننده تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: در جریان بازی دچار مصدومیتی از ناحیه شدم، اما خدا را شکر مشکل خاصی نبود و توانستم به بازی ادامه دهم. فکر نمی کنم در بازی های بعدی هم این مصدومیت مشکلی برایم ایجاد کند.

اسفندیار درمورد بازی آخر مرحله مقدماتی برابر آرژانتین، گفت: بدون شک بازی بسیار مهمی در پیش داریم. اگر بتوانیم پیروز شویم قطعاً به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی خواهیم شد. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که به کمک آنالیز کادر فنی آرژانتین را هم شکست دهیم.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود فردا از ساعت 20 باید برابر آرژانتین قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری