اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۴۰
اگر به یارگیری‌هایی که تا امروز انجام شده توجه کنیم، می‌توانیم این سیمای کلی را از ترکیب احتمالی استقلال در لیگ هفدهم ترسیم کنیم.
۱۱:۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مسوولان باشگاه استقلال می‌گویند فعالیت نقل‌وانتقالاتی در این باشگاه همچنان ادامه دارد. شاید در حال حاضر مهم‌ترین ماموریت آنها دریافت رضایتنامه قطعی رابسون جانواریو باشد که هزینه‌های زیادی هم در بر دارد.

با این وجود اگر به یارگیری‌هایی که تا امروز انجام شده توجه کنیم، می‌توانیم این سیمای کلی را از ترکیب احتمالی استقلال در لیگ هفدهم ترسیم کنیم. برای این تیم مهدی رحمتی در چارچوب دروازه کار خواهد کرد، خط دفاعی از پژمان منتظری، پادوانی، وریا غفوری و میلاد زکی‌پور تشکیل می‌شود، دو هافبک دفاعی فعلا و تا زمان بهبودی کامل امید ابراهیمی، از روزبه چشمی و امید نورافکن تشکیل می‌شود، سه بازیکن پشت مهاجم را داریوش شجاعیان، حسن بیت‌سعید و جابر انصاری تشکیل می‌دهند، مهاجم نوک هم سجاد شهباززاده خواهد بود. البته همه اینها منوط به چگونگی روند نقل‌وانتقالات استقلال در روزهای آینده و البته تدابیر فنی علیرضا منصوریان است. چنانکه می‌بینید تنها بازیکنان جوان این ترکیب امید نورافکن و زکی‌پور هستند که باشگاه خیلی تلاش کرد برای جایگزینی نفر دوم، شایان مصلح را جذب کند، اما نشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین