اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۳۱
سرمربی تیم فوتبال استقلال که چند روزی است تمرینات تیمش را استارت زده است، با بازیکنانش اتمام حجت کرد و از آنها خواست بدون توجه به نام و نشان خود، آماده شوند.
۱۰:۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تمرینات تیم فوتبال استقلال زیر نظر علیرضا منصوریان برای حضور در فصل جدید چند روزی است که در کمپ اختصاصی این باشگاه و با استقبال هواداران این تیم آغاز شده است. بازیکنان قدیم و جدید این تیم هم با انگیزه مضاعف در کناراعضای کادر فنی حضور دارند.

سرمربی آبی پوشان که امیدواری زیادی به موفقیت در این فصل دارد،با انگیزه تر از فصل گذشته تیمش را تمرین می دهد و همانطور که خودش عنوان کرده است، قصد دارد استقلال از همان ابتدای فصل مدعی قهرمانی باشد. منصوریان که در این فصل خریدهای خوبی انجام داده است، در نظر دارد تا از همین ابتدای فصل رودربایستی با بازیکنان را کنار گذاشته و بهترین‌ها و آماده ترین‌ها را در هر بازی به میدان بفرستد.

منصوریان حتی با بازیکنان استقلال اتمام حجت کرده و در تمرینات به نفرات تیمش گفته است: «در این فصل نام‌های خود را فراموش کنید و یادتان برود که سابقه تان چه بوده است. برای آن که در ترکیب ثابت تیم جای بگیرید در تمرینات تلاش کنید و بهترین باشیدچون برای نتیجه گرفتن باید آماده ترین‌ها و بهترین ها در ترکیب تیم قرار بگیرند.»

تیم فوتبال استقلال تهران با جذب ۴ بازیکن بزرگسال جدید و ۳ بازیکن جوان جدید و همچنین تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنانش طی روزهای اخیر پرکارترین تیم در نقل و انتقالات به حساب می‌آید.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین