اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۲۰
تیم ملی والیبال جوانان اوکراین دومین حریف جوانان ایران در رقابت های قهرمانی جهان است.
۰۹:۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود. تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

اوکراینی ها برای نخستین بار است که پا به مسابقات جوانان قهرمانی جهان می گذارند و بسیار امیدوارند که عنوان پدیده این مسابقات را به خود اختصاص دهند که البته شانس زیادی هم برای تصاحب این لقب دارند.

اوکراینی ها توانستند در اروپا عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورند و حتی در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان هم حضور نداشتند. بازی تمام تیم های گروه سوم (ایران، ایتالیا و آرژانتین) با این نماینده اروپا بسیار حساس و تعیین کننده خواهد بود. نکته عجیب درمورد این تیم این است که هیچ اطلاعاتی از بازیکنان و اعضای کادر فنی اش در سایت فدراسیون جهانی ثبت نشده است!

از بازیکنان تاثیرگذار این تیم می توان به اوله پلوتنیتسکی، بازیکن شماره 5 این تیم اشاره کرد. این بازیکن 20 ساله و چپ دست اوکراینی ها به نوعی ستون این تیم است. او با سرویس های ویگرانگر و دریافت های کم نقصش کاملاً در اختیار تیم است و کار را برای حریفان سخت می کند.

مایکولا پاساژین هدایت اوکراینی های کم تجربه اما چغر را برعهده دارد و امیدوار است تیمش در نخستین حضورش شگفتی ساز پیکارها شود. اوکراینی ها در بازی نخست خود 3 بر صفر مغلوب آرژانتین شدند و تیم ایران توانست با همین نتیجه ایتالیا را شکست دهد.

دیدار تیم های ایران و اوکراین از ساعت 15 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

اسامی بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به شرح زیر است:

جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی

اکبر محمدی (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی) مسعود آرمات، علیرضا طلوع کیان، احمد لاهوتی (مربیان)، حسین خوریانی (آنالیزور)، مهدی احمدی (پزشک) و محمود محمدی (ماساژور) اعضای کادر فنی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین