اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۱۰
کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا گفت: در بازی برابر ایران عملکرد بسیار بدی در بخش سرویس داشتیم.
۰۳:۳۸ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان از ساعت 20 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر ایتالیا قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دهد.

جیان لوکا گالاسی، کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایتالیا پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر ایران در نخستین بازی رقابت های قهرمانی جوانان جهان اظهار داشت: سرویس، عاملی مهم و اساسی در هر بازی است که امروز بدترین قسمت عملکرد ما را تشکیل می داد.

وی ادامه داد: فردا در برابر تیم مهمی خواهیم ایستاد. آنچه که گذشت دیگر گذشته و به تاریخ پیوسته است. باید نگاهمان رو به جلو باشد و برای بازی فردا در برابر آرژانتین آماده باشیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود. تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است و فردا در دومین مسابقه خود از ساعت 15 به وقت ایران برابر اوکراین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری