اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۸۰۹
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: سعی می کنیم قدم به قدم جلو برویم و در مراحل بعدی هم با همین تفکر و نگرش پیش خواهیم رفت.
۰۳:۳۶ - ۰۳ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه خود در نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان از ساعت 20 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه برابر ایتالیا قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دهد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص بازی اول تیمش برابر ایتالیا و پیروزی مقابل این تیم اظهار داشت: به هر حال شروع هر تورنمنت برای تمام سخت است و ما هم از قاعده مستثنا نبودیم. ما با تیمی بازی داشتیم که سابقه بسیار خوبی در والیبال دنیا دارد و از جمله تیم های خوب دنیا در تمام رده ها است.

وی ادامه داد: ما اطلاعات خیلی خوبی از ایتالیا داشتیم و خوشبختانه این اطلاعات به خوبی از طرف بازیکنانم در زمین اجرا شد. به هر حال شروع بسیار خوبی داشتیم، اما نباید فراموش کنیم که هنوز اول راه هستیم. سعی می کنیم قدم به قدم جلو برویم و در مراحل بعدی هم با همین تفکر و نگرش پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درخصوص بازی بعدی ایران برابر اوکراین خاطرنشان کرد: اوکراین تیم بسیار خوبی است و من بازی های این تیم در مسابقات قهرمانی اروپا را از نزدیک دیده ام. آنها در بازی نخست خود برابر آرژانتین بسیار بد بودند و من اصلاً به این بازی توجه نخواهم کرد. سعی می کنیم اطلاعاتی که از تیم داریم را ملاک عمل خود قرار دهیم. اوکراین تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم سرویس های بسیار خوبی می زنند؛ ضمن اینکه در دفاع هم بسیار خوب هستند.

عطایی ادامه داد: بدون شک آنها شرایط متفاوتی نسبت به بازی اول خود برابر ما خواهند داشت. امیدوارم بازی بسیار خوبی باشد و باید بگویم که ما به اهمیت بازی دوم هم کاملاً آگاه هستیم.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود. تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است و فردا در دومین مسابقه خود از ساعت 15 به وقت ایران برابر اوکراین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری