اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۹۰
براساس اعلام سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی اعزام دونده دوی نیمه استقامت کشورمان به رقابت‌های قهرمانی آسیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
۲۱:۵۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، تیمور غیاثی، سخنگوی سازمان تیم های ملی فدراسیون در خصوص وضعیت اعزام حسین کیهانی، دونده دوی نیمه استقامت کشورمان به رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در خصوص انتخاب ملی پوشان به عنوان ترکیب اصلی تیم ملی ایران و برگزاری اردوی آماده سازی پس از نهایی شدن اسامی به ملی پوشان تاکید کردیم که تا پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در شیراز زیر نظر کمیته فنی و مربیان خود به تمرینات شان پرداخته و بدون هماهنگی با سازمان تیم های ملی فدراسیون اردو را ترک نکند. در این میان حسین کیهانی دونده نیمه استقامت کشورمان بدون هماهنگی با مربی و فدراسیون به همراه تیم نفت تهران به رقابت های کازانف قزاقستان اعزام شده است. این بی توجهی وی به تصمیمات سازمان تیم های ملی تبعات خوبی برای او نخواهد داشت و حتی اعزام او به مسابقات قهرمانی آسیا را در هاله ای از ابهام فرو برده است.

وی افزود: بی شک این تصمیم سازمان تیم های ملی که ورزشکاران بدون هماهنگی اردو را ترک نکنند به نفع همه آنها خواهد بود، چرا که شرکت در تورنمنت ها و مسابقات، پیش از مسابقات قهرمانی آسیا احتمال آسیب دیدگی و حتی افت شریط آمادگی و جسمانی آنها را بیشتر می کند و این اتفاق به ضرر تیم ملی و حتی خود ورزشکار خواهد بود. البته ناگفته نماند که علی خدیور، دونده دوی 400 متر ایران با هماهنگی سازمان تیم های ملی به همراه تیم نفت در رقابت های قزاقستان شرکت می کند. وی به همراه مربی اش پیش ا برگزاری اردوی تدارکاتی شیراز، حضور در تورنمنت قزاقستان را درخواست کرده بود که این درخواست وی با نظر موافق سازمان تیم های ملی به تصویب رسید.

غیاثی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی این تصمیمات برای خود ورزشکاران بوده و باید همه ورزشکاران از مقررات فدراسیون دو و میدانی تبعیت کنند. سرپیچی از مقررات و تصمیم های سازمان تیم های ملی، بی احترامی به فدراسیون دو و میدانی و مسوولان آن تلقی می شود. امیدواریم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در تیم های ملی نباشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری