اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۸۷
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که تماشاگران استقبال چشم‌گیری از برنامه‌های تاکیتکی آبی‌پوشان به عمل آوردند.
۲۱:۴۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 دقیقه امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.

تمرین امروز حاشیه‌هایی داشت که در زیر می‌خوانید:

* با توجه به تعطیلی امروز و همچنین قرارداد پژمان منتظری با استقلال حدود هزار نفر از هواداران و علاقه‌مندان به این تیم در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شده و کادر فنی و بازیکنان را مورد تشویق قرار دادند.

* پیش از شروع تمرین امروز تماشاگران استقلال با خیال اینکه پژمان منتظری در محل تمرین حاضر می‌شود بنری را جهت خوش‌آمدگویی به این بازیکن به کمپ آورده بودند اما وقتی متوجه شدند منتظری مثل ملی‌پوشان سایر تیم‌ها فعلاً در تمرینات شرکت نمی‌کند بنر را جمع کردند.

* لئوناردو پادوانی پس از تمدید قرارداد با استقلال امروز خود را به کادر فنی آبی‌پوشان معرفی کرد و در همان ابتدا مورد استقبال علیرضا منصوریان و بازیکنان قرار گرفت. منصوریان به محض دیدن مدافع برزیلی به این بازیکن خوش‌آمد گفت.

* سینا خادم‌پور بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال که در عضویت تیم ملی جوانان نیز قرار دارد امروز در مراحل تمرین حاضر شد و خود را به منصوریان معرفی کرد که سرمربی استقلال این بازیکن را به سایر بازیکنان معارفه و به وی خوش‌آمد گفت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان در اختیار مک‌درمورت قرار گرفتند و وی با حرکات کششی آنها را مهیای تمرین کرد. هنگامی که بازیکنان مشغول کار کششی بودند یکی از تماشاگران با صدایی بلند گفت «ووریا مواظب باش دوباره مصدوم نشوی که در این لحظه سرمربی استقلال به سمت تماشاگران رفت و با صدای بلند گفت چه کسی این حرف را زد؟ وی که عصبانی به نظر می‌رسید گفت پسر خوب شما استقلالی هستید و آیا باید خودمان بازیکنان‌مان را مسخره کنیم. شما باید دست بازیکن را گرفته و او را بلند کنید نه اینکه بخواهید چنین حرفی به او بزنید» بعد از این حرف منصوریان تماشاگران به وی و ووریا غفوری را تشویق کردند.

* حرکات مهدی قائدی بازیکن ریزاندام تیم استقلال امروز مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و آنها این بازیکن جوان را تشویق کردند.

*لئوناردو پادوانی که از امروز به تمرینات استقلال اضافه شده امروز زیر نظر علی چینی به تمرینات اختصاصی پرداخت که خود را از نظر بدنی به سایر بازیکنان نزدیک کند.

*‌ نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و محمد نوازی از روی نیمکت نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان بود. از روزی که نوازی به عنوان مربی تیم امید استقلال انتخاب شده است شعارهای قدیمی از هواداران این تیم گل کرده و آنها مرتب در تمرینات بازیکن سابق استقلال را تشویق کرده و گل او در دربی به احمدرضا عابدزاده را یادآور می‌شوند.

* هنگامی که بازیکنان مشغول آماده‌سازی خود بودند علیرضا منصوریان با زبان فارسی به پادوانی گفت آیا تمرین کردی یا بدنت آماده است که این موضوع با خنده مدافع برزیلی توأم شد.

* هرائر مگویان، یعقوب کریمی و بهنام برزای همچنان سه غایب تمرینات استقلال در تمرینات فصل جدید هستند.

* در مهم‌ترین بخش تاکتیکی امروز بازیکنان در قالب دو تیم آبی و زرد فوتبال درون‌تیمی بازی کردند که علیرضا منصوریان از پشت یکی از دروازه‌ها نظاره‌گر تمرین شد و برخی موقع با سوت‌هایش بازی را متوقف می‌کرد. همچنین مکدر مورت طراحی تمرین را در میانه زمین انجام می‌داد.

* حمید بابازاده مربی دروازه‌بانان تیم استقلال در تمرین امروز حاضر نبود و قرار است وی از فردا در تمرینات آبی‌پوشان شرکت کند به همین علت اشکان نامداری گلرها را تمرین داد و در بخشی از تمرین امروز برنامه‌های دروازه‌بان‌ها با توپ‌های تنیس جالب توجه بود.

تمرینات تیم استقلال تا روز 12 تیرماه در تهران ادامه خواهد داشت و آبی‌پوشان برای برپایی اردو در این روز راهی ارمنستان شده و تا 25 تیر در این کشور حضور خواهند داشت.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری