اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۵۸
کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود می‌گوید: ما امسال فقط دغدغه مالی داریم و امکانات ما در حد لیگ برتر نیست.
۱۶:۱۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| حسین کعبی در گفت‌وگویی، در خصوص نحوه فعالیت سپیدرود از آغاز تمرینات این تیم، اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان جدیدی که گرفتیم به تیم اضافه شده‌اند و در کنار بازیکنان قدیمی مشغول تمرین هستند. 

وی افزود: تیم خوبی تشکیل دادیم و نظرمحمدی و بهارمست سخت در تلاش هستند تا مقدمات را برای کار سختی که امسال داریم فراهم کنند. امسال تیم در لیگ برتر است و ما باید با رقبایی مثل استقلال و پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن و تراکتورسازی بجنگیم. تلاش ما هم این است که تیم را در لیگ حفظ کنیم.

کعبی افزود: سپیدرود تیم ریشه‌داری است و ما دوست نداریم دوباره به شرایط سال قبل برگردیم ولی تمام مشکل ما مسائل مالی است که فکر می‌کنم اگر مسئولان تیم را ساپورت کنند از لحاظ فنی هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

بازیکن سابق تیم ملی در پاسخ به این سؤال که چه درخواستی از مسئولان دارد، گفت: اگر درخواستی داریم به خاطر مردم است به خاطر پیرمرد 70 ساله‌ای است که به ورزشگاه می‌آید و سپیدرود را تشویق می‌کند. وقتی این افراد از حضور سپیدرود در سطح اول فوتبال ایران بعد از 50 سال خوشحال هستند طبیعتاً این موضوع روی مسئولیت ما تأثیرگذار است. صحبت من با مسئولان این است که مربی و بازیکن کارش را انجام داده و حالا نوبت مسئولان است چون ما تیم پرهواداری هستیم و توقع از ما زیاد خواهد بود.

وی تأکید کرد: به عنوان یک بازیکن باتجربه نه برای شخص خودم بلکه برای هواداران سپیدرود از مسئولان می‌خواهم که نگاه ویژه به تیم ما داشته باشند چون واقعیت موضوع این است که امکانات سپیدرود در حد لیگ برتر نیست. ما نباید به مردم دروغ بگوییم چون  امکانات ضعیفی داریم و فکر می‌کنم اگر مسئولان به این موضوع ورود نکنند حالا حالا این مشکلات حل نخواهد شد.

کعبی با تأکید بر اینکه اردوی این تیم در کردان از فردا تا روز نهم تیر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: نظرمحمدی تمامی کارها را بر عهده گرفته و انصافاً او هم مربی است، هم سرپرست و هم مدیرعامل. او با همه می‌جنگد تا سپیدرود موفق شود و من امیدوارم زحمات او نتیجه بدهد.

وی در پاسخ به این سؤال که تصور می‌کند که با این تماشاگران اگر استقلال و پرسپولیس به رشت بیایند آیا در ورزشگاه عضدی تماشاگر دارند یا خیر، گفت: استقلال و پرسپولیس هر جای ایران بروند تماشاگر دارند مطمئن باشید در رشت هم همین اتفاق می‌افتد اما من به پرشور بودن تماشاگران سپیدرود ایمان دارم و این را با چشمان خودم دیدم. مطمئنا با حضور تماشاگران سپیدرود بزرگترین تیم‌های ایران مقابل ما کار سختی خواهند داشت.

کعبی در پایان گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه خیلی‌ها می‌گویند سپیدرود تیمی مسن است، گفت: از این حرف و حدیث‌ها تا دلتان بخواهد در فوتبال ما در می‌آید. اتفاقاً سال گذشته همین بازیکنان باتجربه بودند که کار را برای سپیدرود در آوردند این را نمی‌گویم که از خودم تعریف کنم بلکه از بازیکنان تیمم دفاع می‌کنم. من به شخصه در نیم‌فصل دوم در تمامی بازی‌ها به میدان رفتم، بارها هم گفته‌ام تیم جوان نیاز به بازیکن باتجربه دارد ولی این مسن بودن را قبول ندارم. من نگرانی از بابت مسائل فنی ندارم و تک تک بچه‌های ما زحمت می‌کشند تنها دغدغه ما مسائل مالی است که امیدوارم این موضوع با کمک مسئولان حل شود.

انتهای پیام/ا
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری