اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۲۶
اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان ایران به نحوه نصب پرچم کشورمان در سالن مسابقات اعتراض کردند.
۰۴:۳۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی جمهوری چک و در شهرهای «چسکه بوجویتسه» و «برنو» برگزار می شود. تیم ملی والیبال جوانان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها در گروه سوم با تیم های ایتالیا، آرژانتین و اوکراین همگروه است.

ملی پوشان جوان والیبال ایران روز گذشته اولین و آخرین تمرین خود پیش از شروع رسمی مسابقات در سالن اصلی بازی ها را برگزار کردند. در این تمرین یک ساعته کادر فنی به مرور آخرین تاکتیک ها پرداخت و بازیکنان به دقت تمام دستورات کادر فنی را اجرا کردند. ملی پوشان به خوبی با شرایط سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویسته آشنا شدند.

کادر فنی پس از ورود به سالن با صحنه عجیبی برای نصب پرچم ایران روبرو شد که بلافاصله مراتب اعتراض خود را به مسئولان برگزار کننده مسابقات هم اعلام کرد. مسئولان مسابقات که پرچم کشورمان را به صورت عمودی در سالن نصب کرده بودند در حالیکه باید پرچم ایران همانند پرچم سایر تیم ها به شکل افقی نصب می شد. جالب اینکه مسئولین برگزار کننده در جلسه تکنیکال میتینگ اعلام کردند که برای نصب پرچم از سفارت ایران استعلام گرفته اند!

آنها در پایان جلسه تکنیکال میتینگ از سرپرست ایران امضا و تعهد گرفتند تا پرچم را به نحوی که کادر فنی اعلام کرده، نصب کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری