اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۲۳
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: جوانان ما در مسابقات جهانی بسیار پرتلاش ظاهر شدند و در صورت حمایت، در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
۰۴:۳۱ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| علی مرادی در گفت وگویی درباره عملکرد تیم ملی وزنه برداری جوانان در مسابقات جهانی ژاپن گفت: جوانان ما تا اینجای کار بسیار پرتلاش ظاهر شدند. آنها هموار در تمرینات هم با تمام توان تلاش می‌کنند تا برای ایران افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم که با کمک مسئولان ورزش به این رشته و پشتکار جوانان، در میادین آینده نیز بتوانیم مدال‌های خوشرنگی را برای کشورمان به ارمغان آوریم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تصریح کرد: در پیکارهای پیش روی جهانی و المپیک کار بسیاری خواهیم داشت، اما حتما در مسابقات آتی این جوانان در صورت حمایت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

وی با اشاره به ناکامی برخی وزنه برداران جوان گفت: وزنه‌بردارانی که موفق به کسب مدال نشدند از مردم ایران عذرخواهی کردند و قول جبران دادند.

علی مرادی با اشاره به کسب مدال طلای سنگین وزن جهان توسط بیرالوند گفت: بیرالوند بسیار خوب و با انگیزه ظاهر شد و وزنه زرد. او با یک مدال خوشرنگ هم مزد زحماتش را گرفت و هم دل مردم ایران را شاد کرد.


انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین