اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۱۷
بازیکن تیم ملی والیبال بانوان می‌گوید ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در گروه سختی قرار دارد، اما برای صعود به جمع 8 تیم برتر باید چین تایپه را شکست دهد.
۰۴:۰۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| زینب گیوه در گفت‌وگویی، درباره شرایطش در اردوی تیم ملی والیبال بانوان گفت: من در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دو مسابقه قبل از پایان رقابت‌ها از ناحیه مچ پا آسیب دیدم، اما الان شرایط بهتری دارم و از عصر چهارشنبه به تمرینات اضافه شدم. با این شرایط آمادگی عمومی بدنی‌ام را حفظ کردم.

وی همچنین درباره تغییرات کادر فنی و رفتن مایدا چیچیچ، اظهار داشت: ما بازیکن هستیم و با هر شرایطی باید خودمان را وفق دهیم. هدف ما فقط تمرین و گرفتن نتیجه خوب در مسابقات است. هر مربی‌ای شیوه تمرینی خاص خودش را دارد و ما هم باید توابع قوانین باشیم.

گیوه افزود: تمرینات ما چند روزی است که شروع شده و تعدادی از بازیکنانی که در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بودند آماده‌تر هستند. البته تعدادی بازیکن آسیب‌دیده هم داریم که از 4-3 روز آینده به تیم اضافه می‌شوند.

ملی‌پوش والیبال بانوان ایران درباره مسابقات قهرمانی آسیا که مردادماه قرار است در فیلیپین برگزار شود، عنوان کرد: ما در گروه سختی قرار گرفته‌ایم، اما اگر می‌خواهیم به جمع 8 تیم صعود کنیم حتما باید چین تایپه را شکست دهیم. چین‌تایپه حریف قدرتمندی است و کم تجربه نیست، اما تلاش ما هم این است که این حریف را شکست دهیم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری