اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۷۰۱
آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل هفدهم لیگ برتر را در گزارش ذیل بخوانید.
۱۹:۰۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوریان تا به اینجای نقل و انتقالات موفق شده اند حسن بیت سعید، سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، چشمی ،حیدری، نجفی و سینا خادم پور را جذب کنند.

همچنین مسئولان نقل و انتقالات استقلال قرارداد های ستاره های فعلی تیم همچون مجید حسینی ،امید نورافکن ،امید ابراهیمی ،وریا غفوری، پادوانی و جابر انصاری را نیز برای فصل آتی تمدید کردند اما در این میان هنوز هستند بازیکنانی که وضعیتشان با استقلال مشخص نشده است.

بهنام برزای ،یعقوب کریمی و رابسون جانواریو بازیکنانی هستند که هنوز تکلیفشان با استقلال مشخص نشده و قرارداد خود را با آبی ها تمدید نکرده اند .همچنین هرایر مگویان مدافع استقلال که یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد هنوز وضعیتش مشخص نشده است.

البته در این میان استقلالی ها قرار است برای انتقال یا تمدید قرارداد حق دوست نیز اقدام کنند.

با این وجود باید بدانیم که استقلال تا به اینجای جذب بازیکنان و البته بازیکنانی که در لیست خروج قرار داد از جمله یزدانی ،سیار و کنعانی زادگان ،4 جای خالی دارد که باید با جذب بازیکنان و یا تمدید قرارداد های ستاره های فعلی تیم پر کند.

در حال حاضر استقلالی ها به دنبال تمدید قرارداد رابسون جانواریو مدافع برزیلی تیمشان هستند و در این راستا مذاکراتی را با باشگاه باهیا انجام داده اند و از طرفی استقلالی ها قرار است تمدید قرارداد پادوانی را نیز طی یکی دو روز آینده انجام دهند. به این ترتیب حضور این دو بازیکن را می توان در استقلال قطعی دانست.

اما از طرفی با منتفی شدن حضور منتظری در استقلال در حال حاضز مسئولان نقل و انتقالات به دنبال جذب مدافع برای تیم هستند.یک مدافع لیگ یکی از تیم پارس جنوبی ،سیامک کوروشی و دیگر بازیکنان مد نظر که قرار است جایگزین منتظری شوند.

به این ترتیب احتمال دارد از میان بازیکنانی همچون برزای ،کریمی، رابسون و پادوانی تنها 2 بازیکن تمدید و دو بازیکن هم جدا شوند تا نفرات دیگری به جای آنها جذب شوند.

با این تفاسیر مدیران استقلال جذب 1 یا 2 بازیکن و همچنین 1 تا 3 تمدیدی را در دستور کار خواهند داشت.به طور حتم استقلالی ها در پست مدافع به دنبال جذب بازیکن جوان هستند.

در حال حاضر استقلال با جذب بازیکنان جدید و تمدید بازیکنان فعلی به کار خود ادامه می دهد و به طور حتم باز هم تمدید قرارداد برخی بازیکنان در استقلال را نظاره گر خواهیم بود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری