اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۸۸
سروش رفیعی بعد از سپری‌کردن یک نیم‌فصل موفق در پرسپولیس، از این تیم جدا شده و همه هوادارها نیز با این حقیقت کنار آمده‌اند. داستان سروش و پرسپولیس، در این تابستان به پایان رسیده است...
۱۷:۴۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز|  سروش رفیعی بعد از سپری‌کردن یک نیم‌فصل موفق در پرسپولیس، از این تیم جدا شده و همه هوادارها نیز با این حقیقت کنار آمده‌اند. داستان سروش و پرسپولیس، در این تابستان به پایان رسیده است. او قصد دارد یک روز به این تیم برگردد ولی مطمئنا هوادارهای پرسپولیس حركت او را در تنها گذاشتن این تیم نمی‌توانند به سادگی هضم كنند. البته سروش یك بازیكن آزاد بود و باید به او حق داد كه برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، اما چیزی كه هوادارهای پرسپولیس را ناراحت كرده، قولی است كه رفیعی چند ماه پیش برای ماندن داد اما در نهایت آن را عملی نكرد.
سروش به صراحت گفته كه یكی از دلایل مهم حضورش در قطر به دلیل كسب درآمد بیشتر بوده و این در حالی است كه او به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی نتوانست دو سال درآمد خوبی از فوتبال كسب كند. حالا حضور در قطر بهترین فرصت برای رفیعی است كه به خواسته‌اش برسد و نكته مهم اینجاست كه او با الخور قراردادی به ارزش 700 هزار دلار( به همراه 100 هزار دلار آپشن) امضا كرده است. پرسپولیس اما برای تمدید قرارداد رفیعی، 950 میلیون به این بازیكن پول می‌داد كه با اضافه شد آپشن‌ها شاید به یك میلیارد و 300 میلیون تومان می‌رسید. سروش اما با پیوستن به قطر بدون دردسر برای یك فصل درآمدی حدود 3 میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد داشت كه این می‌تواند عقب‌ماندگی مالی این بازیكن را در چند سال اخیر جبران كند. رفیعی حداقل برای یک سال در فوتبال قطر توپ خواهد زد و اگر بازگشتی نیز در کار باشد، در تابستان بعد ممکن خواهد شد. سروش به هواداران قرمزها وعده داده که یک روز این غیبت را برای‌شان جبران کند و همین وعده، یعنی این بازیکن در لیگ برتر هفدهم در ترکیب قرمزها دیده نخواهد شد. قهرمان فصل گذشته در پست سروش، محسن مسلمان را در اختیار دارد و مرگ و زندگی باشگاه، به آینده این بازیکن وابسته نیست. تیم برانکو بدون رفیعی در لیگ پانزدهم نمایش‌هایی شورانگیز و هجومی ارائه کرد و قبل از امضای قرارداد با او نیز، قهرمان نیم‌فصل لیگ شانزدهم بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین