اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۸۵
اگر قرار بود حضور یک بازیکن را در استقلال قطعی بدانیم او کسی نبود جز پژمان منتظری. هم استقلال او را می‌خواست و هم پژمان برای بازگشت پا پیش گذاشته بود اما حالا همه چیز بر عکس شده...
۱۷:۴۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| اگر قرار بود حضور یک بازیکن را در استقلال قطعی بدانیم او کسی نبود جز پژمان منتظری. هم استقلال او را می‌خواست و هم پژمان برای بازگشت پا پیش گذاشته بود اما حالا همه چیز بر عکس شده. منتظری به یکباره در دقیقه 90، وقتی استقلال روی آمدن او حساب ویژه باز کرده، می‌گوید نمی‌آیم. اما داستان از کجا آغاز شد؟

استارت نیامدن
اولین شرط پژمان برای استقلالی شدن مجتبی جباری بود. او خواست رفیقش هم آبی‌پوش شود. اما اصرارهای او بی‌جواب ماند تا منصوریان علنا به او بگوید حرف آمدن مجتبی را نزن.

با رابسون و پادووانی نمی‌توانم بازی کنم
همین چند روز پیش بود که در گزارشی نوشتیم که منتظری در صحبت با توفیقی اعلام کرده که استقلال به چند بازیکن بزرگ و با تجربه نیاز دارد. او گفته بود این بازیکنان را بگیرید تا من به استقلال بیایم. منتظری به استقلالی‌ها گفته بود من باید بدانم مدافعان کناری‌ام در استقلال چه کسانی هستند. دو بازیکن بزرگ باید در کنارم باشند تا بتوانیم خط دفاع خوبی داشته باشیم. پژمان مدعی شده بود در کنار پادووانی و رابسون آمار دفاعی او هم پایین می‌آید و بالا رفتن اشتباه‌ها خط دفاعی استقلال حتی باعث می‌شود او جام‌جهانی را هم از دست بدهد. او در آخرین مکالمه خود با مسئولان استقلال اعلام می‌کند که چند بازیکن بزرگ بگیرید تا من به استقلال بیایم. منتظری حتی پرسپولیس را در مکالمه با توفیقی مثال می‌زند و می‌گوید: «نگاه کنید در پرسپولیس چند بازیکن بزرگ و با تجربه وجود دارد اما در استقلال ما الان فقط رحمتی، حیدری و ابراهیمی را به عنوان با تجربه‌ها داریم و با این جوان‌ها باز هم کارمان برای قهرمانی سخت می‌شود.پژمان این صحبت‌ها را می‌کند و راهی قطر می‌شود.

رد تماس منصوریان
سرمربی استقلال چند بار با منتظری تماس می‌گیرد اما مدافع مورد نظر او جواب تلفنش را نمی‌دهد و در پیامکی به منصوریان می‌نویسد خودم با شما تماس می‌گیرم. او در قطر است و پیشنهادهای خود را بررسی می‌کند. همین مساله باعث می‌شود تا منصوریان در اولین تمرین استقلال در پاسخ به سوال وضعیت منتظری اعلام کند: «ما منتظر او هستیم و پژمان حالا باید خودش را نشان دهد.» با همه اینها هیچ خبری از منتظری نیست تا اینکه او سه‌شنبه شب این پیامک را برای توفیقی ارسال می‌کند: «شرمنده، نمی‌توانم به استقلال بیایم.» او عذرخواهی می‌کند و از استقلالی‌ها می‌خواهد به دنبال گزینه دیگری در خط دفاع باشند. اما کی؟بعد از حدود یک ماه از پیشنهاد استقلال و مذاکرات چند باره تلفنی. پژمان یك‌بار هم در نیم‌فصل استقلال را رها كرد و به قطر رفت.

دیگر به استقلال برنگرد
بد قولی منتظری به استقلال، باعث عصبانیت شدید منصوریان شده است و به احتمال او به زودی نسبت به این مساله واکنش نشان می‌دهد. او این بد قولی را کم لطفی منتظری به استقلال و هوادارانش تعبیر کرده است. هوادارانی که اگر تا قبل از آمدن پژمان به استقلال هواخواه او بودند، حالا به دلیل بد قولی‌اش نسبت به او انتقادات زیادی داشته و در پیج اینستاگرامی که منتسب به او است برایش نوشتند: «دیگر به استقلال بر نگرد.»

دست‌های خالی منصوریان
با اعلام منتظری حالا منصوریان است و دست‌های خالی‌اش.کار استقلال از این پس در نقل و انتقالات سخت‌تر می‌شود. منصوریان که روی آمدن منتظری حساب ویژه‌ای باز کرده بود، حالا چه کسی را می‌تواند جانشین او کند؟

خالد یا مدافع دسته اولی در استقلال
خالد شفیعی نامی است که بعد از منتفی شدن حضور منتظری در استقلال برای پیوستن به این تیم بر سر زبان‌ها افتاد اما مسئولان استقلال پیش از این حضور این بازیکن در لیست منصوریان را رد کرده بودند و بعید به نظر می‌رسد منصوریان برای ترمیم خط دفاعی خود روی گزینه‌های داخلی نظر داشته باشد و البته جذب بازیکن خارجی نیز با توجه به بازگشت احتمالی رابسون در نیم فصل، دور از ذهن است. استقلالی‌ها پیش از این مذاکرات خود با یکی از بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی در لیگ دسته یک را آغاز کرده بودند و البته نام این بازیکن را رسانه‌ای نکردند اما به نظر می‌رسد این مدافع در کنار پادووانی، حسینی و مگویان در نهایت 4 بازیکن استقلال برای حضور در خط دفاعی آبی‌ها در لیگ هفدهم باشند. ترکیبی که البته از ایده‌آل‌های منصوریان برای فصل آینده دور است اما با توجه به از دست رفتن گزینه‌ها و زمان بعد از جواب «نه» منتظری تنها راه چاره آبی‌پوشان است.

صادقی هم خارج شد
به نظر می‌رسید با منتفی شدن حضور پژمان منتظری در استقلال حالا این تیم به دنبال جذب امیرحسین صادقی برود. اما با این حال دو مشکل بر سر جذب صادقی وجود دارد؛ مشکل اول اختلاف شدید این بازیکن با رحمتی است تا به همین دلیل کادر فنی استقلال نتوانند او را جزو گزینه‌های خود قرار دهند و مشکل دوم هم اینکه این بازیکن با پیکان برای یک فصل دیگر به توافق رسیده تا با این شرایط عملا بازگشت امیرحسین هم منتفی باشد.

منتظری با الاهلی هم به مشكل خورد
در شرایطی كه پژمان منتظری در تماس با مسئولان باشگاه استقلال از حضور در این تیم انصراف داده، حالا خبر می‌رسد كه در نشست توافق نهایی این بازیكن و تیم الاهلی هم مشكلاتی به وجود آمده و بعید نیست منتظری، قید ادامه همكاری با این تیم قطری را هم بزند. پژمان منتظری، از مدت‌ها قبل بحث حضورش در استقلال مطرح بود. حتی مسئولان این باشگاه اعلام كردند كه با این بازیكن به توافق نهایی هم دست پیدا كرده‌اند و منصوریان در هم در حاشیه تمرین اول تیم، از پیوستن منتظری طی یكی دو روز آینده به استقلال خبر داد. در این شرایط، اما ناگهان منتظری در تماس با استقلالی‌ها اعلام كرد كه یك سال دیگر در قطر خواهد ماند و تصمیمی برای بازگشت به ایران ندارد. موضوعی كه عصبانیت مربی و مدیران استقلال را هم در پی داشت. منتظری با هدف تمدید قرارداد با الاهلی، قید حضور دوباره در استقلال را زد چرا كه مربی جدید این تیم اعلام كرده بود قصد استفاده از منتظری در تركیب ثابت را دارد. بعد از تغییر و تحولاتی که در باشگاه الاهلی رخ داد، کاپاروس سرمربی جدید این تیم خواهان حفظ منتظری شد. مسئولان الاهلی هم اخیرا با مدافع تیم ملی ایران مذاکره کرده‌اند، اما طرفین درخصوص مدت قرارداد با یکدیگر اختلاف دارند. منتظری خواهان عقد قرارداد دو ساله با الاهلی است، اما مسئولان این باشگاه روی قرارداد یک‌ساله نظر دارند. این درحالی است که طرفین درمورد مسائلی مالی اختلافی با یکدیگر ندارند.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری