اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۸۳
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تست‌گیری از بازیکنانی که فکر می‌کنند توانایی حضور در تیم فوتبال صنعت آبادان را دارند به بعد از اردوی ترکیه این تیم موکول شد.
۱۷:۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادانفراز کمالوند اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم که تست‌گیری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بین 2 اردوی کردان کرج و ترکیه برگزار می‌شود که بنا به دلایلی این برنامه به بعد از بازگشت تیم از ترکیه موکول شد.

وی در همین خصوص افزود: یکی از دلایل مهمی که باعث شد این تست‌گیری به زمان دیگری موکول شود این است که زمین پیروز آبادان هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مصادف شدن زمان اعلام‌شده قبلی برای تست‌گیری با عید سعید فطر را علت دیگر تغییر زمان آن برشمرد و اضافه کرد: به هر حال در تعطیلات عید سعید فطر این امکان وجود دارد تعداد زیادی از بازیکنان بومی منطقه درگیر عیددیدنی و یا سفر باشند.

* تمرینات به‌روز و مدرن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

برای نخستین بار در تاریخ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم با تاکید فراز کمالوند، سرمربی زرد پوشان آبادانی مبنی بر بهره‌گیری از امکانات مدرن تمرینی جهان، با بالاپوش جی‌پی‌اس (Gps) تمرین کردند.

در همین راستا کریم رحمانی که مسئولیت آنالیز و بررسی فعالیت بازیکنان بعد از تمرین با این بالاپوش را برعهده دارد اظهار کرد: از این بالاپوش در تمرین و مسابقات تیم صنعت نفت آبادان بهره می‌گیریم.

وی اضافه کرد: این وسیله به ما کمک می‌کند تا بدانیم که هر بازیکن در یک زمان مشخص چقدر و با چه سرعتی می‌دود.

رحمانی ادامه داد: بالاپوش یادشده به ما کمک می‌کند تا متوجه بشویم بازیکنان‌مان در چه دقایقی به چه میزان دویده‌اند و تعداد استارت‌های آنها در هر جلسه تمرینی و مسابقه چقدر بوده است.

وی افزود: راندمان تمرین و مسابقه هر بازیکن با بالاپوش جی‌پی‌اس (Gps) مشخص می‌شود و کادر فنی می‌تواند با کمک نتایج بدست‌آمده در خصوص به مقایسه بازیکنان با یکدیگر اطلاعات داشته باشد و در مورد تغییر روند حرکتی هر بازیکن در روزهای مختلف نیز مطلع شود.

این ابزار تکنولوژیک مدرن تغییرات فیزیولوژیکی بازیکنان را مانیتور می‌کند و تغییراتی مانند ضربان قلب و فشار خون را به صورت لحظه به لحظه و در جریان تمرین‌های تیم به مربیان منتقل می‌کند.

گفتنی است تیمهای بزرگ دنیا مثل بارسلونا، رئال مادرید، یوونتوس و چلسی از این وسیله استفاده می‌کنند

اردوی کردان کرج تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بیست و یکم خرداد آغاز شده است و امروز به دوازدهمین روز خود رسیده است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری