اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۶۵
احسان روز بهانی بعداز آشتی با احمد ناطق نوری رییس فدراسیون منتظر چراغ سبز برای برگشت به تیم ملی است .
۱۴:۴۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد دادکان رفیق دیرینه احمد ناطق نوری با میانجیگری ، احسان روزبهانی و پدرش را برای آشتی کنان به فدراسیون بوکس برد تا کدورت ۲ ساله او با احمد ناطق نوری بر طرف شود .

بوکسور المپیکی که با آستانای قزاقستان در لیگ حرفه ای ، اسم ایران را بر سر زبان ها انداخت ماهها پیش از المپیک ریو با دخالت ها و کارشکنی بعضی افراد با ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس به مشکل خورد تا جایی که مصاحبه های جنجالی طرفین عرصه را برای فعالیت او تنگ کرد ورزبهانی به رغم شایستگی های فنی درریو ندرخشید .

حدود یکسال بعد در شرایطی که انتظار می رفت پیشکسوتان بوکس مقدمات آشتی رییس فدراسیون و این بوکسور را فراهم کنند ، اما کسی وارد گود نشد تا اینکه محمد دادکان سوت فوتبال آستین های همت را بالا زد و احسان روزبهانی را با ناطق نوری در فدراسیون آشتی داد .

احسان در باره ملاقات خود با ناطق نوری می گوید :« خوشحالم که کدورت ها برطرف شد . من با وساطت تر دادکان همراه پدرم به دیدن ناطق نوری رفتم و آشتی کردم .»

بوکسور المپیکی کشورمان دوست دارد به تیم ملی برگردد :« خیلی دوست دارم در تیم ملی باشم ، ولی هنوز فدراسیون برای حضورم در تیم ملی دعوت نکرده است . برای ورود به تیم ملی شرطی ندارم ومثل یک سرباز تابع تصمیمات فدراسیون ومسولان آن هستم . حالا هم به تنهایی تمرین می کنم ، امیدوارم با چراغ سبز فدراسیون دوباره به اردوهای تیم ملی برگردم وخودم رابرای مسابقه های بعدی و بازیهای آسیابی ۲۰۱۸ اندونزی آماده کنم .»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری