اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۴۹
قهرمان 2 فصل گذشته لیگ جزیره، برای تقویت خط تهاجمی خود، خواهان خرید ایهیناچو از سیتی است.
۱۲:۱۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| لسترسیتی با قهرمانی در فصل 2016-2015 پول‌های خوبی بدست آورد ولی «کلودیو رانیری» نتوانست خرید آن چنان موفقی داشته باشد.

انتقال 29 میلیون پوندی «اسلام سلیمانی» از اسپورتینگ لیسبون گرچه رکورد باشگاه را تغییر داد ولی در بدترین روزها ابدا به درد مربی ایتالیایی نخورد.


احمد موسی با 16 میلیون پوند از زسکامسکو راهی لسترسیتی شد

یکی از بدترین خریدها «احمد موسی»، مهاجم 24 ساله نیجریه‌ای بود که با 17 میلیون پوند به جمع روبا‌ه‌ها پیوست ولی یک عملکرد بسیار ناموفق از خود به جا گذاشت. بازیکن سابق زسکا به درهای خروج باشگاه نیز نزدیک شده و احتمال ترک لسترشایر دور از ذهن نیست.

تنها آمدن «ویلفرد اندیدی» از خنت بلژیک موثر واقع شد و این ستاره 20 ساله نظمی خوب در میانه میدان داد.


اندیدی در آغوش جیمی واردی

حال باید دید شکسپیر که با برکناری رانیری توانست زمام امور را به خوبی در دست گیرد آیا می‌تواند خریدهای بهتری در این فصل داشته باشد.

مربی انگلیسی لسترسیتی، در اولین قدم خود خواهان خرید جوان 20 ساله پپ گواردیولا است. «کلیچی ایهیناچو» با آمدن گابریل ژسوس و درخشش آگوئرو جایی در ترکیب اصلی منچسترسیتی پیدا نکرده و می‌تواند در تیمی دیگر توانایی‌های خود را ثابت کند.

طبق گزارش دیلی تلگراف، لسترسیتی برای خرید ایهیناچو 25 میلیون پوند کنار گذاشته است. وی باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با واردی، سلیمانی و اوکازاکی رقابت کند.

لسترسیتی در این فصل به نظر می‌رسد «ریاض محرز»، یکی از بهترین ستاره‌های خود از دست می‌دهد. طبق اخبار مطبوعات احتمال انتقال ستاره الجزایری به آرسنال بیشتر از هر باشگاه دیگری است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری