اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۳۹
می گویند مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد اما بیخود می گویند! منصوریان مار گزیده ای است که از خود مار هم نمی ترسد چه برسد به ریسمان!
۱۰:۳۹ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا منصوریان که فصل قبل در بدو ورود به استقلال مرتکب اشتباه شد و یک پرسپولیسی به نام کنعانی زادگان را خرید و هم به این بازیکن لطمه زد و هم به استقلال، با این که به چشم دید هواداران استقلال به راحتی با جذب بازیکنان پرسپولیسی کنار نمی آیند و با اولین اشتباه آنها را هو می کنند و باعث می شوند این بازیکنان اعتماد به نفس خود را از از دست بدهند و اشتباهات بعدی را مرتکب شوند (درست مثل کنعانی زادگان که در 3 بازی متوالی باعث باخت و مساوی استقلال شد) این بار در پی منتفی شدن بازگشت پژمان منتظری، دنبال خرید خالد شفیعی رفت.

خالد شفیعی جدا از این که از نظر فنی جزو بیست مدافع برتر لیگ ما نیست، پرسپولیسی است و اگر یادتان باشد فصل قبل یک جلسه مذاکره هم با باشگاه پرسپولیس داشت اما وقتی فهمید برانکو خرید او را منوط به نخریدن 3 مدافع دیگر کرده و او را اولویت چهارم خود می داند، دلخور شد و با تراکتور بست.

این بازیکن امسال هم در لیست خرید برانکو قرار نگرفت و حالا در کمال تعجب منصوریان دنبال جذب اوست تا استقلال کنعانی زادگان دوم داشته باشد!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری