اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۳۸
باشگاه چلسی قصد دارد هافبک دفاعی فرانسوی موناکو را برای تحکیم خط میانی خود خریداری کند که با این انتقال خروج ماتیچ از لندن بسیار نزدیک است.
۱۰:۳۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۶
وانانیوز| آنتونیو کونته برای خرید 4 بازیکن در تابستان خیز برداشته و سعی دارد برای تداوم عملکرد فوق‌العاده خود، آنها را به لندن آورد.

لوکاکو، ساندرو، کولیبالی و تیمو باکایوکو افرادی بوده که زیر نظر چلسی قرار گرفته‌اند و باید دید آیا آنها فصل بعد در تیم قهرمان توپ می‌زنند یا خیر.

طبق گزارش دیل میل، آبی‌های لندن در آستانه خرید هافبک موناکو قرار گرفته و به احتمال فراوان «باکایوکو» با ارزش 35 میلیون پوند راهی استمفورد می‌شود.

با ورود این ستاره 22 ساله، احتمال خروج «نمانیا ماتیچ» بسیار زیاد خواهد بود. این هافبک تدافعی صرب، فصل پیش خوب کار کرد و به یکی از عناصر اصلی خط میانی بدل شده بود. وی تنها گاهی برای اجرای تاکتیک‌های متفاوت با «فابرگاس» تعویض می‌شد و در میدان نقش نداشت.

اما با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد کونته برای خرید باکایوکو مشتاق بوده و ماتیچ نیز علاقه دارد دوباره با ژوزه مورینیو همکاری کند. شاید بتوان گفت منچستریونایتد که هنوز به «مایکل کریک» در خط هافبک تدافعی استفاده می‌کند، به این ستاره احتیاج داشته و ماتیچ می‌تواند خرید خوبی برای آنها لقب گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین