اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۶۱۷
دبیرکل کمیته ملی المپیک در نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر و معاونان وزارت ورزش، گزارشی از وضعیت اعزام کاروان ایران به بازی‌های داخل سالن ارائه کرد.
۲۳:۱۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شاهرخ شهنازی به نمایندگی از کمیته ملی المپیک در نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان گزارشی از وضعیت اعزام کاروان ایران به پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا که قرار است از 26 شهریور ماه الی 5 مهر ماه سال جاری در ترکمنستان برگزار شود ارائه کرد.
شهنازی توضیح داد: این مسابقات با حضور 69 کشور از آسیا و اقیانوسیه برگزار می‌شود و کاروان ایران قرار است با حدود 400 ورزشکار در 17 رشته در این مسابقات شرکت کند. رییس جمهور ترکمنستان به صورت رسمی از دکتر روحانی جهت حضور در افتتاحیه این مسابقات دعوت به عمل آورده است.

همچنین آقازاده، سرپرست معاونت منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در این نشست اظهار داشت: با توجه به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام در سال 96، باید طوری برنامه ریزی کنیم تا اکثر فعالیت‌های ورزشی گردشگری، مسابقات، افتتاح‌ها و همایش‌ها را در سال 2018 در تبریز برگزار کنیم.
پیشنهاد می‌کنم جلسه بعدی نشست مشترک روسای فدراسیون‌ها با وزیر و معاونان وزارت ورزش و جوانان در تبریز برگزار شود
وی ادامه داد: از فدراسیون‌های بسکتبال، ناشنوایان، نابینایان و کارگری که قانون بازنشسته‌ها را عملیاتی کردند تشکر می‌کنم. هنوز در 10 فدراسیون بازنشسته داریم که اطلاعی از اقدامات آنها نداریم و باید زودتر ما را در جریان بگذارند.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری