اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۹۲
مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: ورزشگاه ثامن‌الأئمه(ع) مشهد به هیچ‌ وجه شرایط برگزاری بازی‌های لیگ برتر را ندارد.
۱۷:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سعید فتاحی امروز در گفت‌وگویی در مشهد اظهار داشت: ورزشگاه ثامن‌الأئمه(ع) مشهد نواقص زیادی دارد و این نواقص سبب می‌شود تا مجوز برگزاری دیدارهای لیگ برتر در این استادیوم صادر نشود.

وی با اشاره به صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی بر اینکه مشکل این ورزشگاه چمن آن نیست، ادامه داد: من نمی‌دانم چگونه از حالا این پیش‌بینی انجام شده، اما سال گذشته در چند بازی که با برف سنگین مواجهه شدیم در برف‌روبی مشکلات زیادی داشتیم و من نمی‌دانم، چرا مشکل چمن به نظر آقایان مهم نبوده است.

مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: در حال حاضر با توجه به اطلاعاتی که ما داریم و بازدیدهایی که از ورزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد داشتیم، مهم‌ترین مشکل این ورزشگاه، چمن آن است که برگزاری مسابقات را بر روی این میسر نمی‌کند.

فتاحی بیان کرد: بعد از چمن این ورزشگاه، اسکوربرد از دیگر مشکلات اساسی آن است، چراکه باید در لیگ آینده در تمامی ورزشگاه‌ها صحنه آهسته گل نمایش داده شود.

وی افزود: نور ورزشگاه ثامن‌الائمه در حال حاضر استاندارد نیست و باید ارتقا یابد، علاوه بر این، جایگاه خبرنگاران و محل مصاحبه هم باید با تغییرات و تعمیرات اساسی مورد مرمت قرار بگیرد.

مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اشاره به اینکه از فصل گذشته بابت مشکلات ورزشگاه‌هایی همچون یادگار امام تبریز، تختی تهران و ثامن مشهد تذکراتی داده‌ایم، اضافه کرد: درباره ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز و تختی تهران، آن طور که در جریان هستم، اقداماتی خوبی برای رفع نواقص صورت گرفته است، اما اخباری که از مشهد به ما رسیده، گواه این موضوع است که تلاشی برای مرتفع کردن مشکلات ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) انجام نشده است.

فتاحی در ادامه درباره وضعیت میزبانی ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد اظهار داشت: ما علاقه زیادی داریم تا بازی‌ها در این ورزشگاه شیک و مدرن انجام شود، اما تصمیم نهایی بعد از مذاکرات نمایندگان دو باشگاه مشهدی با مسؤولان آستان قدس گرفته می‌شود.

وی توضیح داد: هر باشگاه باید دو ورزشگاه را برای میزبانی بازی‌هایش به ما معرفی کند که اگر نتوانست در ورزشگاه اول میزبان حریف باشند، بازی به ورزشگاه استاندارد دوم که معرفی کرده‌اند، منتقل می‌شود.

مسؤول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال متذکر شد: اگر چمن ورزشگاه ثامن‌الأئمه(ع) مشهد تا زمان شروع مسابقات بازسازی نشود و در ورزشگاه امام رضا(ع) آستان قدس رضوی هم بازی‌ها برگزار نشود، تیم‌های مشهدی باید بازی‌های خود را در استان دیگر انجام بدهند.

فتاحی، میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) از دیدار ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی اظهار بی‌اطلاعی کرد و یادآور شد: در این خصوص باید مسؤولان تیم‌های ملی پاسخگو باشند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری