اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۴۸
مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت: از اینکه علی کریمی حتی به صورت قرضی به خانه بازگردد استقبال می‌کنیم.
۱۴:۱۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مرتضی رمضانی‌راد در گفت‌و‌گویی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: در حال حاضر مشغول بررسی گزینه‌های خارجی هستیم. همچنین در خصوص وضعیت علی کریمی که این روزها زیاد سوال می‌شود باید بگویم با توجه به اینکه این بازیکن با دیناموزاگرب قرار دارد در حال مذاکره با مسئولان این باشگاه هستیم. سپاهان از اینکه علی کریمی حتی به صورت قرضی به خانه بازگردد استقبال می‌کند.

وی در خصوص اینکه بازیکن خارجی مدنظر سپاهان در چه پست‌هایی بازی می‌کنند، گفت: مدیربرنامه‌های رسمی در این مدت بازیکنان زیادی را به ما معرفی کردند و در حال بررسی آنها هستیم. جذب بازیکن خارجی با نظر کرانچار و بررسی نقاط ضعف و نیازهای باقی‌مانده تیم انجام می‌گیرد. جذب سه بازیکن خارجی، یک سهمیه باقی‌مانده لیگ برتر و بازیکن زیر 23 با تعامل با کرانچار صورت خواهد گرفت و سعی می‌کنیم به خصوص در خصوص تنها بازیکن لیگ برتری با وسواس عمل کنیم و عجله‌ای به خرج ندهیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان در خصوص وضعیت سرور جپاروف عنوان کرد: منتظر هستیم تکلیف این بازیکن با استقلال مشخص شود و همچنین نهادهای ذی‌صلاح در خصوص قرارداد او تصمیم بگیرند. وکیل این بازیکن برای مذاکره با سپاهان اعلام آمادگی کرده است.

رمضانی‌راد در خصوص اظهارات احسان حاج‌صفی برای حضور در فوتبال اروپا گفت: صحبت‌های حاج صفی پاسخ محکمی به باشگاه‌هایی بودند که تلاش می‌کردند او را به خدمت بگیرند و به حرف‌های ما در خصوص اینکه احسان در ایران تنها برای سپاهان به میدان خواهد رفت گوش نکردند و علیه ما موضع گرفتند. نحوه جدایی این بازیکن نیز مانند بازیکنان دیگر نبود که به یک باره با پیراهن باشگاه خارجی عکس یادگاری بگیرد. حاج صفی از چند هفته قبل به ما اعلام کرده بود با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم اولویت او در این فصل حضور در فوتبال اروپا و پیشرفت بیشتر است.

وی افزود: احسان حتی به ما اعلام کرده بود به جای او بازیکن جذب کنیم اما سپاهان در عین احترام به نظر این بازیکن از تلاش برای تداوم همکاری با او غافل نشد. در نهایت نیز حاج صفی با صحبت‌هایی که انجام داد جدایی قطعی خود را در این فصل از سپاهان اعلام کرد و به زودی نیز با باشگاه خواهان خود قرارداد خواهد بست.

مدیر رسانه‌ای سپاهان در پایان در خصوص برگزاری اردوی خارجی این تیم خاطرنشان کرد: هنوز این موضوع مشخص نشده است اما احتمالا اردوی خارجی نداشته باشیم. در خصوص اردوی داخلی و دیدار با باشگاه‌های لیگ برتری نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم تا با هماهنگی با سایر باشگاه‌ها چند دیدار داشته باشیم. در حال حاضر صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و روز شنبه آینده نیز در نخستین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم امید سپاهان می‌رویم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری