اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۳۸
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد با این تیم نیز به مانند آبی‌پوشان خوزستان به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند.
۱۲:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حسن بیت‌سعید در گفت‌وگویی به اظهارنظر در مورد حضورش در تیم استقلال،‌ شرایط این تیم، اهدافش در جمع آبی‌پوشان تهرانی و ... به اظهارنظر پرداخت که مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

بعد از دو روز حضور در تمرین استقلال، شرایط تیم جدیدی که در آن حضور داری را چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه همه چیز خوب است و من در حال تجربه کردن یک فضای جدید و فوق‌العاده هستم. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و تیم بزرگی است و به خوبی در تمرینات این موضوع را متوجه شدم. خوشحالم که به این تیم بزرگ پیوستم و امیدوارم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

مثل اینکه با استقلال چند روز مذاکره کردی و از لحاظ مالی اختلاف داشتید؟

خیر، این‌طور نیست. من در مجموع یک ربع با استقلال مذاکره کردم و در نهایت به توافق رسیدیم. قلباً دوست داشتم که به استقلال بیایم.

در خانواده‌ات فردی را دارید که پرسپولیسی باشد؟

خیر، تمام خانواده من استقلالی هستند. حتی همسرم و خانواده‌اش نیز استقلالی هستند. البته در اقوام دورمان پرسپولیسی داریم، ولی در خانواده‌ام پرسپولیسی نداریم. من هم از بچگی استقلال را دوست داشتم. البته این را هم بگویم که مادرم زیاد فوتبالی نیست، ولی همیشه برایم دعا می‌کند و همین برای من کافی است.

در فصل جدید به آقای گلی فکر می‌کنی؟

الان به آقای گلی فکر نمی‌کنم و موفقیت استقلال از همه چیز برایم مهم‌تر است. اگر نتیجه بگیریم خیلی خوب است و من هم دوست دارم بازی‌های تأثیرگذاری را برای استقلال انجام دهم.

تسنیم: قبول داری هواداران استقلال با جدایی کاوه رضایی حالا از تو و شهباززاده انتظار زیادی دارند؟

من برای کاوه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در اروپا موفق باشد. طبیعتاً تلاش خودم را می‌کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم و شهباززاده هم مهاجم بسیار خوبی است که سابقه بازی در استقلال را دارد و می‌تواند خیلی به این تیم کمک کند.

 فکر می‌کنی استقلال در فصل جدید قهرمان شود؟

خب، پیش‌بینی که سخت است ولی ما هدفی جز قهرمانی نداریم. من با استقلال خوزستان قهرمان شدم و امیدوارم با استقلال هم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بیت سعید استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین