اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۲۸
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیم نفت تهران برای حضوری پرقدرت در فصل پیش روی لیگ برتر زمان را از دست داده است.
۱۱:۵۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حمید استیلی در گفت‌وگویی، در مورد روند مذاکراتش با باشگاه نفت تهران گفت: ما در چند روز گذشته مذاکراتی را انجام دادیم، ولی هنوز با مسئولان باشگاه نفت به توافق قطعی نرسیده‌ام. مهم‌ترین موضوعی که با مسئولان نفت در موردش صحبت کردم، به مسائلی مالی مربوط می‌شود که باید حل شود. آقای عرفانیان هم تأکید داشت که باشگاه دنبال منابع مالی است تا بتواند با بازیکنان فصل قبل تسویه کند و همچنین شرایط مورد نظر برای جذب بازیکنان جدید فراهم شود.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: نفت تهران تا همین الان زمان را برای بستن تیم و شروع تمرینات از دست داده است و شرایط دیگر نباید از این حادتر شود. ما در مورد بحث از دست دادن زمان و همچنین برطرف شدن مشکلات مالی با یکدیگر صحبت کرده‌ایم و حالا باید منتظر ماند و دید که باشگاه چه زمانی این مشکلات را برطرف خواهد کرد.

گزینه هدایت تیم فوتبال نفت تهران در خاتمه اظهار داشت: نفت فصل بعد باید در سه جام بجنگد و طبیعتاً باید شرایط خوبی از لحاظ بازیکن و همچنین مسائل مالی داشته باشد. امیدوارم که مشکلات این باشگاه هرچه زودتر برطرف شود.

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین