اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۱۷
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران می‌گوید مربیان داخلی که بازیکن‌سازی کرده‌اند می‌توانند به تیم زیر 16 سال کمک کنند.
۰۴:۲۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| با توجه به تصویب حجاب از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال، این قانون از مهرماه اجرایی خواهد شد و این احتمال وجود دارد تیم ملی کشورمان در رده سنی زیر 16 سال به مسابقات قهرمانی آسیا در هند شرکت کند، اما هنوز خبری از تشکیل اردوهای ملی و انتخاب سرمربی نیست.

فرانک طیاری سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران در گفت‌وگویی در این باره اظهار داشت: من برنامه بازی‌ها را در سایت فیبا دیدم. ما استعدادهای خوبی داریم و فکر می‌کنم مربی‌ای که بازیکن پروری و بازیکن سازی کرده می‌تواند به این تیم کمک کند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید برای این رده سنی مربی خارجی و یا مربیان داخلی می‌توانند به ایران کمک کنند، خاطرنشان کرد: مربیان داخلی هم می‌توانند به تیم ملی زیر 16 سال کمک کنند، چون هیچ کسی از این تیم انتظار ندارد در نخستین تجربه برون‌مرزی نتایج خارق‌العاده داشته باشد؛ البته بعید نیست این اتفاق رخ دهد، اگر باور داشته باشیم این اتفاق هم رخ می‌دهد.

طیاری افزود: هنوز در رده سنی نوجوانان و جوانان به سطح حرفه‌ای نرسیده‌ایم و تقریبا همه کشورها به همین صورت هستند. اگر قرار است مربی خارجی بگیریم باید مربیان داخلی نیز در کنار او باشند. مربی خارجی قطعا تجربه بیشتری نسبت به مربیان ایرانی دارد.

سرمربی گاز تهران درباره آغاز تمرینات تیمش برای لیگ امسال، عنوان کرد: منتظر هستیم تا جواب قطعی را از اسپانسر بگیریم. هنوز معلوم نیست گاز امسال از ما حمایت کند یا نه. البته در مکان‌های مختلف بازیکنان ما تمرینات شخصی را دارند، اما تمرینات منسجم نیست و امسال برای نخستین بار است که ما چنین تمریناتی داریم.

انتهای پیام/س
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین