اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۱۴
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: فهرست تیم ما تا ۹۵ درصد تکمیل شده است.
۰۴:۱۳ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مهدی تارتار در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم پارس جنوبی اظهار داشت: ما یکی از تیم هایی هستیم که تمرینات را زود شروع کردیم زیرا تغییرات زیادی در تیم داشتیم و 60 تا 70 درصد تیم تغییر کرده بنابراین لازم بود زودتر تمرینات آغاز شود زیرا یک طرف بحث بدنسازی بود و بحث دیگر هماهنگی بازیکنان جدید در تیم. در حال حاضر در تهران تمرین می‌کنیم و پس از 3 هفته به احتمال فراوان به اردویی در خارج از کشور خواهیم رفت.

وی در مورد اینکه احتمالا پارس جنوبی به اوکراین سفر خواهد کرد، گفت: به احتمال زیاد اردوی خارجی ما در این کشور است اما هنوز هیچ چیز صد در صد نیست. تلاش می‌کنیم در این اردو بازی‌های خوبی را با تیم‌های سطح اول اوکراین انجام دهیم. اگر هم این اردوی خارجی برگزار نشد در تهران با تیم‌های لیگ برتری بازی‌های دوستانه برگزار خواهیم کرد.

تارتار در مورد صعود تیم ملی و اینکه احتمال دارد به خاطر برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بازی‌های لیگ فشرده شود، گفت: اولویت فوتبال ما با تیم ملی است. تیمی که اکنون به جام جهانی صعود کرده و باید از اعتبار و آبروی فوتبال ایران دفاع کند. اگر شرایط لیگ برای همه یکسان باشد و به قول معروف ظلم یکسان خودش عدالت است و مشکلی با این قضیه نداریم هر چند می‌دانم با درایت مهدی تاج رئیس فدراسیون و سازمان لیگ حق هیچ باشگاهی در مسابقات ضایع نخواهد شد. 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی تصریح کرد: تیم ملی با نتایج خوب در مقدماتی جام جهانی موفق به صعود شده است و اکنون انتظارات از تیم ملی بالا رفته و همه منتظر هستند تا بازی‌های خوبی را از تیم ملی در جام جهانی شاهد باشیم و در جام جهانی زنگ تفریح حریفان نباشیم.

تارتار در مورد اینکه در حالی که پیشکسوتانی مانند علی پروین و حتی مهدی تاج از رئیس‌جمهور درخواست بودجه بیشتر برای فوتبال کرده‌اند اما برخی رشته‌های ورزشی مقابل این مسئله موضع گرفته‌اند، اظهار داشت: ما به همه رشته‌های ورزشی احترام می‌گذاریم. مثلا کشتی ورزش اول کشور است. با این حال همه باید قبول کنیم فوتبال پرمخاطب‌ترین و پرهوادارترین رشته ورزشی در ایران است و باید به این مسئله منصفانه نگاه کرد. اینکه فوتبال جلوتر از بقیه رشته‌های ورزشی است و تاثیرگذارترین رشته ورزشی در کشور است. طبیعی است که ورزشی که پرتماشاگرتر است نیاز به توجه بیشتری دارد.

تارتار در مورد فهرست بازیکنان مورد نظرش اظهار داشت: فهرست تیم من تقریبا بین 90 تا 95 درصد تکمیل شده و بازیکنان مورد نظرم را جذب کرده‌ایم. در یکی دو پست از نظر کمیت مشکل داریم که به دنبال جذب بازیکن هستیم. البته کیفیت بازیکنان که گرفته‌ایم بسیار خوب است اما در برخی پست‌ها اگر بازیکن دیگری هم بگیریم شرایط مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری