اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۵۱۰
رییس سازمان تیم های ملی در همایش تجلیل از مدیران برتر باشگاههای فوتبال کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
۰۴:۰۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،عصر روز گذشته و در مراسم تجلیل از مدیران برتر باشگاه های فوتبال ایران، از پنج مدیر برتر پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیر به عمل آمد. 
بر این اساس در این مراسم که به همت اتحادیه  باشگاههای فوتبال کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد،از محمدرضا ساکت،به پاس دوران طلایی و مقتدرانه باشگاه سپاهان در زمان حضور وی تقدیر صورت گرفت و رییس سازمان تیم های ملی به عنوان یکی از پنج مدیر برتر باشگاهی پس از انقلاب معرفی شد.
باشگاه سپاهان در زمان مدیریت ساکت،سه قهرمانی در لیگ برتر،سه قهرمانی در جام حذفی و همچنین حضور در جام باشگاههای جهان را به عنوان طلایی ترین دوران حیات خود سپری کرد.
ساکت که متولد سال 1340 هست،تجربه مدیرکلی تربیت بدنی اصفهان،هیات فوتبال اصفهان،عضو هیات رییسه فدراسیون اسکواش،مدیرعاملی باشگاه فولادماهان،مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال و ...را در کارنامه خود دارد.
در همین حال امشب و در مراسم تقدیر از مدیران برتر باشگاههای فوتبال ایران همچنین از سید محمدکاظم اولیایی،علی فتح الله زاده،کریم ملاحی و امیر عابدینی هم به عنوان دیگر مدیران برتر باشگاهی در سه دهه اخیر تقدیر صورت گرفت.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین