اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۴۹۶
در خبرها داشتيم احسان حاج‌صفي دوباره قصد لژيونر شدن دارد و به احتمال فراوان در تيم پانيونيوس همبازي مسعود شجاعي خواهد شد.
۲۰:۵۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رامين رضاييان هم در حالي كه استقلال تهران را مصرانه خواهان خود مي‌بيند قيد پيشنهاد مالي سنگين آبي‌ها را زده و مي‌خواهد فصل آينده را در ليگ بلژيك توپ بزند.

شنيديم هر دو اتفاق به توصيه كارلوس كي‌روش مي‌افتد. سرمربي پرتغالي تيم ملي اعتقاد دارد فوتبال باشگاهي ايران خيلي استاندارد نيست و ترجيح مي‌دهد شاگردان ملي‌پوش او به اروپا بروند.

ظاهراً در اردوي اخير تيم ملي و قبل از بازي با ازبكستان احسان حاج‌صفي و رامين رضاييان نزد كارلوس كي‌روش رفته و از او مشورت گرفته‌اند.

گويا مرد پرتغالي به هر دو توصيه كرده است به اروپا بروند. شنيديم رضاييان بحث پيشنهاد استقلال را هم پيش كشيده اما حرف و توصيه كي‌روش بازي در قاره سبز بوده است.

كارلوس كي‌روش پيش از اين به كريم انصاري‌فرد، سردار آزمون، سعيد عزت‌اللهي و عليرضا جهانبخش هم توصيه كرده بود به اروپا بروند و حتي علي كريمي را به دليل حضور در ليگ كرواسي به تيم ملي دعوت كرد و فيكس هم بازي داد!

ملي‌پوشان و فوتباليست‌هاي ايراني خوب مي‌دانند حضور در قاره اروپا تضمين و گارانتي دعوت به تيم ملي و حضور در جام جهاني 2018 روسيه خواهد بود. شايد به همين دليل ساده بود كه كاوه رضايي قيد 2 ميليارد تومان و محبوبيت استقلال را زد و به شارلوا رفت تا بيشتر به چشم كارلوس كي‌روش بيايد.

احسان حاج‌صفي هم كه جايگاه خود در تيم ملي را به علي كريمي واگذار كرده و در بازي با ازبكستان نيمكت‌نشين شد به همين دليل قصد دارد به ليگ يونان برود تا فيكس شود.

رامين رضاييان هم از اين قاعده مستثني نيست. او هم مي‌خواهد مثل ميلاد محمدي لژيونر شود تا خيالش از بابت فيكس بودن در تيم كي‌روش و جام جهاني راحت شود.

وريا غفوري و دانيال ماهيني پشت سر رامين رضاييان حضور دارند و اين بازيكن از جايگاه خود مطمئن نيست. بنابراين تنها راه جلب اعتماد كارلوس كي‌روش و فيكس شدن در تيم ملي رفتن به يك تيم اروپايي است و نه استقلال!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین