اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۴۲۳
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال معتقد است برگزاری دوره های آموزشی انضباطی به تیم ها کمک می کند تا از بروز تخلفات جلوگیری شود.
۱۵:۰۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دوره های آموزشی برای باشگاههای لیگ برتری فوتبال گفت: در راستای اجرای سیاست های پیشگیرانه کمیته انضباطی و با طرحی که در فصل گذشته فوتبال بخشی از آن را اجرا کردیم، قرار شد قبل ازشروع لیگ امسال (97-96) جلسات مختلفی را برای آموزش مسائل انضباطی برگزار کنیم. در همین راستا قصد داریم ابتدا برای تیم های لیگ برتری و سپس در صورت برنامه ریزی توسط باشگاهها، برای سایر لیگهای دیگر نیز این دوره آموزشی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی نکات ضروری و لازم که جنبه انضباطی دارد برای بازیکنان و سایر عوامل تیم ها بیان می شود. با توجه به اینکه تجربه برگزاری این دوره آموزشی را برای چند باشگاه با هماهنگی هیات استان مربوطه داشتیم، بسیار نتیجه بخش و موثر بوده، قصد داریم تا برای فصل پیش رو نیز انجام دهیم. حتی پس از برگزاری کلاسهای آموزشی در فصل گذشته، عده ای از بازیکنان و مربیان اعلام کردند که تاکنون موارد را نمی دانسته و این دوره برای نحوه عملکردشان در فعالیت فوتبالی بسیار مفید بوده است.

رئیس کمیته انضباطی در ادامه بیان کرد: مسلما باشگاهها به اندازه ای که به مسائل فنی از جمله قدرت بدنی، تکنیک و تاکتیک در فوتبال می پردازند، به مسائل دیگر از جمله آموزش تئوری که مفاهیم انضباطی وقت نمی گذارند و معمولا کلاسهای آموزشی و اردوهای تیم ها صرفا به کسب مهارت در فوتبال اختصاص داده می شود. در واقع قرار است با همکاری هیاتهای فوتبال و باشگاههای لیگ برتری کشور این دوره را به زودی برگزار کرده و آخرین تغییر و تحولات در آیین نامه ها و مفاهیم انضباطی را که در طول سالهای گذشته مخصوصا نکاتی که در فصل گذشته فوتبال در پرونده انضباطی دیده شده است، را بیان کنیم.

وی گفت: در این دوره آموزشی نکاتی مطرح می شود تا علاوه بر پیشگیری از وقوع تخلفات، بازیکنان به حقوق و تکالیف خود آشنا شوند و از رفتارهای غیرقانونی و مغایر با موازین انضباطی خودداری می کنند.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: با توجه به اینکه لیگ برتر نسبت به سایر لیگها زودتر شروع می شود این آموزش برای استانهای تهران،آذربایجان شرقی، خوزستان، خراسان رضوی، گیلان، بوشهر و اصفهان برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قصد داریم تا جلسات آموزشی را برای سایر لیگ ها از جمله فوتسال و فوتبال ساحلی انجام دهیم که مطمئنا این امر نیازمند هماهنگی با مقامات مسئول در این دو رشته ، هیات های فوتبال استانها و زمانبندی مناسب است و یقین داریم برگزاری این جلسات آموزشی که با شیوه درست و منطقی دنبال خواهد شد در مهار بی نظمی های فوتبال بسیار موثر خواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری