اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۴۱۸
مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: جو دوستانه‌ای در تیم حاکم است و احساس می‌کنم که چند سال است در صنعت نفت حضور دارم.
۱۴:۴۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی صنعت نفت آبادان، مرتضی اسدی در مورد شرایط صنعت نفت آبادان، گفت: اردوی کردان کرج از جهات مختلفی برای ما حائز اهمیت است. اولین نکته مهم اردوی یادشده این است که بیش از 10 بازیکن جدید برای نخستین بار برای 2هفته کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و در کنار آن تمرینات پرفشاری را نیز پشت سر می‌گذارند.

وی افزود: این تمرینات پرفشار باعث می‌شود که برای تورنمنت بزرگی مثل لیگ برتر آماده شویم.

تیم امسال بسیار با شخصیت است و این موضوع انتظار هواداران را بیشتر می‌کند و ما نیز به دنبال کسب جایگاه تک‌رقمی در لیگ برتر هستیم.

اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: 3جلسه تمرینی در کرج باعث شده که به آمادگی نسبی برسیم و امیدوار هستم که این آمادگی در ترکیه تکمیل شود.

وی از آمادگی بدنی خودش گفت و افزود: از 20 روز قبل از آغاز تمرینات صنعت نفت، تمرین اختصاصی‌ام را آغاز کردم و به لحاظ بدنی در شرایط ایده‌آل هستم.کار کردن در کنار این مربی باتجربه با توجه به اینکه برای تمام فضاهای زمین برنامه ویژه و فنی دارد سخت است اما اگر بتوانیم برنامه‌هایش را در زمین به درستی پیاده کنیم، فضای کاری راحت می‌شود.

وی با اشاره به این مهم که به عنوان یک بازیکن جدید در صنعت نفت به هیچ عنوان احساس غریبه بودن نداشتم، گفت: جو دوستانه‌ای در تیم حاکم است و احساس می‌کنم که چند سال است در صنعت نفت حضور دارم.

اسدی در پایان خطاب به هواداران تیم صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم هواداران دوست‌داشتنی صنعت نفت آبادان امسال نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند و در هدف‌گذاری کادر فنی مبنی بر نتیجه‌گیری در تمام مسابقات خانگی، یاری‌‍رسان ما باشند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری