اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۴۱۵
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: محمد ایرانپوریان در تمرین امروز هم با هماهنگی یحیی گل‌محمدی به دلیل مصدومیت حاضر نشد.
۱۴:۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| کاظم محمودی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه چرا محمد ایرانپوریان امروز هم در تمرین غایب بود، گفت: محمد ایرانپوریان در تمرین امروز به دلیل مصدومیتی که داشت با هماهنگی یحیی گل‌محمدی غایب بود.

وی در مورد وضعیت سینا عشوری تصریح کرد: هنوز جواب استعلام این بازیکن از فیفا نیامده و منتظر هستیم تا تکلیف این بازیکن به صورت قطعی روشن شود.

سرپرست تراکتورسازی در مورد وضعیت مذاکرات با خالد شفیعی، اظهار داشت: مذاکرات باشگاه با این بازیکن ادامه دارد. قرار بود مصطفی آجورلو با مدیربرنامه شفیعی صحبت کند. ان‌شاءالله مسئله شفیعی حل خواهد شد.

وی در مورد وضعیت مذاکرات برای تمدید قرارداد محمدرضا اخباری عنوان کرد: باشگاه در همان ابتدا برای جذب این بازیکن به باشگاه سایپا نامه‌ای زد. مذاکرات را بازهم پیگیری می‌کنیم و اخیرا هم نامه دیگری به سایپا فرستادیم که باید دید وضعیت چطور خواهد شد.

محمودی در مورد اردوی تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: باشگاه این مسئله را پیگیری می‌کند در نظر داشتیم به ترکیه سفر کنیم. رایزنی‌های این مسئله انجام شده که باید دید چطور می‌شود.

سرپرست تراکتروسازی در پایان، تصریح کرد: تا به الان 7 بازیکن پایه در تمرینات تراکتورسازی حضور دارند و کار خود را ادامه می‌دهند. گل‌محمدی وضعیت بازیکنان رده سنی پایه را به دقت زیر نظر دارد و دو بار کار آنها را از نزدیک مشاهده کرده تا اگر استعدادی شرایط رشد را داشته باشد آنها را به تمرینات تیم بزرگسالان فرا بخواند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری