اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۳۸۳
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، گفت: اینکه کل خانواده و مربیان تیم‌های ملی کنار یکدیگر جمع شدند اتفاق بسیار خوبی بود که در آینده تاثیرش را مشاهده می‌کنیم.
۱۲:۲۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس چمنیان در گفت‌وگویی در مورد افتتاح مرکز فوتبال ایران، گفت: برای اولین بار همه مربیان تیم‌های ملی کنار هم جمع شدند. اتفاق بسیار خوبی بود. همه در کنار هم قرار گرفتند. خانواده فوتبال ملی ایران بسیار بزرگ است. حرکت روز گذشته بسیار خوب و ارزشمند بود. مهدی تاج و کارلوس کی‌روش در مورد دورنمای هماهنگی تیم‌های ملی دیدگاه خوبی را بیان کردند. پلنی مشخص شد تا همه تیم‌ها در یک راستا حرکت کنند.

وی افزود: بر اساس پلنی که مشخص شده وظایف تیم‌ها در سه گروه تبیین شد و همه در کنار هم حرکت خواهند کرد. بر اساس هرم رشد فوتبال تیم‌ها به ترتیب به گروه C، گروه B و گروه A تقسیم شدند. هر گروه باید موارد آموزشی خود را انجام دهد و مسیر پیشرفت را به صورت سازمان یافته و هماهنگ برای استعدادهای فوتبالی ایجاد کنند. با اراده ای که تاج روی این حرکت دارد و روز گذشته هم خیلی با صراحت این مسئله را بیان می‌کرد فکر می‌کنم این طرح اجرایی شود و بتوانیم از استعدادهایمان به نحو احسن استفاده کنیم. رده‌های سنی 12، 13، 14، 15، 16 و 17 در گروه C، رده سنی18، 19، 20 تا 23 گروه B و از رده سنی بالای 23 هم گروه A را تشکیل می‌دهند.طراح این مسئله کی‌روش است. اتاق هر گروه مشخص شده و باید همه برنامه‌هایمان را سازمان دهی کنیم تا بتوانیم همه در کنار هم تحت عنوان سازمان تیم‌های ملی کارها را به بهترین شکل پیش ببریم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در مورد شرایط تیمش، خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه اردوی‌مان را شروع کردیم. تمرکزمان را روی نقاط قوت و ضعف تیم در تورنمنت چین قرار دادیم تمرینات به خوبی پیش می‌رود و کارمان را تا فردا در این اردو دنبال می‌کنیم.

چمنیان در مورد اینکه قرار بوددیدار دوستانه‌ای با ایتالیا داشته باشند، اظهار داشت: ایتالیا درخواستی را ارائه کرده است که طی آن یک بازی دوستانه با تیم ملی جوانان B ایتالیا و یک تیم باشگاهی این کشور داشته باشیم. روابط بین‌الملل فدراسیون در حال پیگیری هستند تا بتوانیم این دو بازی را انجام دهیم هنوز فرصت بازی با تیم‌های غرب اروپا را به دست نیاوردیم. از سوی دیگر نیاز به انجام بازی تیم‌های آمریکای جنوبی و آفریقا را داریم که باید دید چه می‌شود. دیروز هم با فریدون معینی و مرتضی محصص جلسه داشتیم و این مسئله را اعلام کردم. اگر بتوانیم مثل تیم ملی جوانان که قبل از اعزام از تیم سنگال دعوت کرد و بازی دوستانه‌ای انجام داد ما هم دو تیم را دعوت کنیم می‌توانیم یک تیم آفریقایی را دعوت کنیم و دو بازی دوستانه انجام دهیم این مسئله می‌تواند از لحاظ تجربی و آماده‌سازی به ما کمک زیادی کند.

وی تأکید کرد: در اردوی فعلی طاها شریعتی و محمد شریفی را به دلیل حضور در اردوی سایپا در اختیار نداشتیم. این بازیکنان برای اولین بار به تیم جدید خود اضافه شدند و با هماهنگی که با علی دایی داشتیم‌ آنها در اردوی سایپا ماندند تا با تیم خود به هماهنگی برسند. در ادامه دستمان برای برگزاری اردو بیشتر باز می‌شود و می توانیم از همه ظرفیت‌های خود در راستای رسیدن به آمادگی بیشتر استفاده کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری