اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۳۶۲
مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در اولین واکنش رسمی خود به ماجراهای رونالدو گفت: رونالدو اگر بخواهد رئال را ترک کند، خودم برایش مراسم خداحافظی می‌گیریم!
۱۰:۴۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه با وب سایت رسمی باشگاه خود گفت: از اعتماد هیات امنا ممنونم، امیدوارم در سال آینده نیز جشن‌های قهرمانی را تجربه کنیم، زیدان و تیمش برای تکرار شکوه رئال مادرید آماده هستند.

وی ادامه داد: رونالدو بازیکن رئال مادرید است، فصل آینده هم بازیکن رئال مادرید خواهد بود، ماجرای جدایی او یک شایعه است و عصبانیت او به خاطر مشکلات مالیاتی است که هیچ ارتباطی به رئال مادرید نداشته و ندارد. به رغم بی ربط بودن این موضوع به باشگاه ما بیشترین حمایت را از او داشته‌ایم و حتی به مدیر برنامه‌هایش پیشنهاد کردم، قرارداد وی طوری تمدید شود که کل جریمه مالیاتی را خود باشگاه پرداخت کند. نمی‌دانم دیگر چگونه باید حمایت کنیم؟

پرس ادامه داد: البته تصمیم با خود رونالدو است، به او احترام می‌گذارم و اجازه نمی‌دهم تحت فشار تصمیم گیری کند. واقعا اگر بخواهد از رئال مادرید برود، مشکلی نیست، باشگاه مبلغ مربوط به جریمه فسخ قرارداد را می‌گیرد و با او خداحافظی می‌کند، حتی مراسم باشکوهی برای خداحافظی او ترتیب خواهم داد، مادرید به یک اسم متکی نیست. در کل اما اطمینان دارم که رونالدو بازیکن عاقلی است و به جدایی فکر نخواهد کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری