اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۳۴۹
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: تمدید قرارداد با استقلال بهترین اتفاق ممکن برای من بود و از این بابت بسیار خوشحال هستم.
۰۲:۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| امید ابراهیمی بعد از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: تمدید قرارداد با استقلال بهترین اتفاق ممکن برای من بود و از این بابت بسیار خوشحال هستم. پس از صحبت هایی که با مسئولان باشگاه درباره ادامه حضور در استقلال داشتم به توافق نهایی رسیدیم و قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردم و این اتفاق را به فال نیک می گیرم.

او افزود: از اینکه همچنان بازیکنان استقلال هستم و پیراهن این تیم را به تن می کنم بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار می کنم. استقلال یک تیم بزرگ، پر افتخار و دارای هواداران پرتعداد و پرشور است. اطمینان دارم که در فصل آینده می توانیم با تلاش های کادرفنی و بازیکنان و همینطور حمایت های هواداران عزیزمان روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم و نتایجی کسب کنیم که باعث شادی هواداران خونگرم ما بشود.

ابراهیمی در پایان اظهار داشت: جا دارد از زحمات جناب آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه و همینطور آقایان توفیقی و منصوریان نهایت تشکر را داشته باشم که پیگیر کار تمدید قرارداد من بودند. همه تلاش و کوشش کلیه اعضای باشگاه، کادرفنی و بازیکنان این است که در کنار یکدیگر بهترین عملکرد را داشته باشیم و رضایت خاطر هواداران عزیز استقلال را فراهم نماییم.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری