اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۳۴۷
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: در اردوی چین نقاط قوت و ضعف‌مان را شناختیم و این مهمترین دستاورد از سفر به این کشور بود.
۰۲:۱۰ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  تیم ملی بسکتبال کشورمان که به اردوی چین رفته بود سه بازی (یک برد و دو شکست) مقابل تیم‌های ملی مختلف این کشور انجام داد.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با فارس در مورد عملکرد تیم ملی در این اردو و سه بازی عنوان کرد: اردوی خوبی در کشور چین داشتیم و با سه بازی ای که انجام دادیم؛ شناخت بیشتری از نقاط قوت و ضعف‌مان پیدا کردیم که مهمترین دستاوردمان از سفر به چین همین بود.

وی ادامه داد: نتیجه این بازی‌ها نشان داد که آنها کار زیادی کرده‌اند و با برنامه پیش می‌روند. بازی اول را از آنها بردیم و اگر در بازی دوم داوری خوب بود، می‌توانستیم برنده شویم. به هرحال بازی کردن در زمین حریف و آن هم با 10 هزار تماشاگر کار راحتی نیست و سخت بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در مورد اینکه دو شکست ما در نیمه دوم بوده و دلیل این موضوع چیست، گفت:  3 بازی انجام دادیم و در سه بازی 10 کوارتر را از آنها بردیم و تنها 2 کوارتر را به حریف واگذار کردیم. تیم ما کلا یک هفته تمرین داشت و از نظر بدنی و انسجام تیمی هنوز به آن آمادگی نرسیده‌ایم و مسافت‌های زیادی را هم پشت سرگذاشتیم. در مقابل چینی‌ها بیش از یک ماه زودتر از ما تمرینات‌شان را آغاز کرده بودند و آماده‌تر بودند و شرایط آب و هوایی چین روی آنها تاثیری نداشت و در زمین خودشان بازی می‌کردند.

حاتمی در مورد اینکه گفته می‌شود نیکتاش توانسته انتظارات را برآورده کند، گفت: او هم یکی از جوان‌های خوب است و هنوز برای بهتر شدن و جا افتادن زیاد کار دارد. در مجموع به نظر من نمره قبلی گرفته است، اما باید سعی و تلاشش را بیشتر کند. تیم ملی نیاز به 12 سرباز دارد که از همه نظر بدنی و تاکتیکی و انضباطی بهترین باشند.

وی در مورد ادامه کار تیم ملی گفت: پس از بازگشت از چین چند روزی به بچه‌ها استراحت می‌دهیم و دوباره کار را برای مسابقات اطلاس کاپ آغاز خواهیم کرد.

تیم ملی بسکتبال خود را برای حضور در مسابقات کاپ آسیا که مرداد ماه در بیروب برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری