اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۳۴۶
سرمربی جدید تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: در برنامه سه ساله‌ای که باشگاه تدوین کرده می‌توانیم سال سوم به لیگ برتر بازگردیم.
۰۲:۰۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی اصغر کلانتری در گفت و گویی، در مورد انتخابش به عنوان سرمربی جدید فجرسپاسی گفت: باشگاه سه چهار گزینه در داخل استان و چند گزینه خارج از استان برای سرمربیگری فجرسپاسی داشت و من هم به باشگاه برنامه داده بودم و در نهایت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه من را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. از زحمات غلام پیروانی برای هدایت تیم فجر در فصل گذشته و اینکه تیم را در لیگ دسته اول حفظ کرد هم تشکر می‌کنم. 

وی در مورد اینکه قول صعود به مدیران باشگاه فجرسپاسی داده اظهار داشت: خود باشگاه برنامه‌ای سه ساله تدوین کرده است که جناب فلاح مدیرعامل جدید باشگاه این برنامه را هدایت می‌کنند و بر اساس این برنامه سال اول به دنبال ساختارسازی و توجه به تیم‌های پایه مدنظر است. سال دوم برطرف شدن ضعف‌های سال اول و در سال سوم نیز صعود به لیگ برتر از اهداف باشگاه است. البته در این مدت تلاش می‌کنیم از برنامه باشگاه جلوتر باشیم. 

کلانتری در مورد انتخاب بازیکنان برای فصل آینده گفت: 70 درصد تیم را بازیکنان سرباز تشکیل می‌دهند. نفراتی که فصل گذشته با تیم قرارداد داشتند و بازیکنانی که سرباز هستند همچنان در خدمت تیم فجرسپاسی خواهند بود.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین