اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۳۴۲
دبیر فدراسیون والیبال با ابراز نارضایتی از نتایج ملی‌پوشان در لیگ جهانی گفت: نتایج باب میل هیچ کسی نبود و بعد از 4 سال فکر می‌کردم نتایج بهتری بگیریم.
۰۱:۵۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود افشاردوست در گفت‌وگویی، درباره نتایج ملی‌پوشان والیبال در لیگ جهانی گفت: نتایج باب میل هیچ‌کسی نبود. فکر می‌کردیم بعد از از 4 سال حضور در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم، اما با وجود تلاش کادر فنی و بازیکنان، اصلا راضی کننده نبود.

وی در پاسخ به این سوال که تعداد زیادی از این کشورها در لیگ جهانی جوانگرایی کرده بودند، اما تیم ایران این گونه نبود، اظهار داشت: جوانان و امیدهای ما عازم مسابقات جهانی هستند، طبیعی بود که کولاکوویچ نمی‌توانست با آنها برای تیم بزرگسالان صحبت کند.

افشاردوست افزود: خیلی از تیم‌های دیگر مشکل ما را نداشتند و بازیکنان جوانی داشتند که می‌توانستند تزریق کنند. مطمئن باشید کولاکوویچ به فکر جوانگرایی هست.

دبیر فدراسیون والیبال در ادامه در پاسخ به این سوال که شما مشکل اصلی ناکامی ایران را در چه می‌بینید، خاطرنشان کرد: نتیجه تیم ملی فقط مربوط به یک ماه نیست، بلکه باید به 3-2 سال قبل برگردیم. ما لیگ خوبی داریم، اما باید جذابتر شود و بازیکنان خارجی زیادی را در لیگ داشته باشیم تا جوانان در کنار آنها یاد بگیرند و پخته شوند.

وی با اشاره به مشکلات فنی، یادآور شد: ما همیشه در حمله و اسپک مشکل داشتیم. در دریافت اول هم همین طور و باید این مشکلات را رفع کنیم.

افشاردوست در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید برخی از بازیکنان تمایلی برای بازی در تیم ملی نداشتند، عنوان کرد: بعید می‌دانم بازیکنی بدون تمایل در تیم ملی بازی کرده باشد. ما چند بازیکن داشتیم از جمله موسوی، معروف، غلامی و معنوی‌نژاد که به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانستند بازی کنند. حالا باید کادر فنی بیاید، جلسه بگذاریم و به صحبت‌های آنها گوش دهیم.

دبیر فدراسیون والیبال در ادامه با بیان اینکه با یک تورنمنت نباید یک مربی را قضاوت کرد، گفت: با یک تورنمنت نمی‌توان مربی را تغییر کرد. ولاسکو هم زمانی که سرمربی ایران بود یک سال اول نتیجه نگرفت و ما حتی به چین باختیم، اما در ادامه نتیجه گرفت.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین