اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۲۷۰
یکی از تیم‌های کم فروغ در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی،‌ قهرمان جزیره بوده است زیرا کونته تنها خرید ۳ بازیکن را لازمه تکرار موفقیت در فصل آینده می‌داند.
۱۳:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پنجره نقل و انتقالاتی آغاز شده و گمانه‌زنی‌ها برای خریدهای کوچک و بزرگ به نهایت خود رسیده است.

از شایعات انتقال رونالدو و موراتا از رئال به منچستریونایتد گرفته تا پیشنهادهای عجیب و بسیار زیاد آرسنال برای خرید ام‌باپه، همه نشان می‌دهند که تیم‌ها برای موفقیت در فصل آینده برنامه ریزی کرده‌اند.

سیتی تا همین لحظه، 2 بازیکن یعنی اردسون و برناردو سیلوا را خریداری کرده و برای جذب «دنی آلوس» بسیار نزدیک شده است.

لیورپول در آستانه خرید «محمد صلاح» بوده و ائوبامیانگ طبق گفته رسانه‌ها به آرسنال نزدیک شده است.

همه تیم‌ها در تکاپوی خرید ستاره بوده ولی هیچ خبری از قهرمان جزیره نیست. همین مسئله نیز باعث شد تا برخی مطبوعات از نارضایتی کونته سخن گفته و با انتشار اختلاف بین این مربی و آبراموویچ، از لوییس انریکه به عنوان مربی فصل یاد کنند.

با تمام این مسائل به نظر می‌رسد کونته در استمفوردبریج برای تداوم فصل فوق‌العاده خود ماندنی است و باید دید چه بازیکنانی را برای تقویت تیمش خریداری می‌کند. رسانه‌ها از حضور تنها 3 بازیکن سخن می‌گویند.

*کالیدو کولیبالی

مدافع سنگالی ناپولی، فصلی خوب را در سری‌آ گذراند. یک مدافع بلندقد و تنومند که به احتمال فراوان برای جانشینی «کورت زوما» آمده تا در خط دفاعی یک رقابت ایجاد شود. زوما که به علت مصدومیت از عملکرد خوب خود فاصله گرفت در آستانه پیوستن به سویای اسپانیا قرار دارد.

اکنون 5 مدافع برای دفاع 3 نفره کونته مهیاست. باید دید این مربی ایتالیایی از بین «دیوید لوییس»، «گری کیهیل»، «سزار آزپیلیکوئتا»، «ناتان آکه» و «کالیدو کولیبالی» کدام افراد را انتخاب می‌کند.

*الکس ساندرو

گرچه «ویکتور موزس» و «مارکوس آلونسو» در گوشه‌های تیم چلسی بسیار خوش درخشیدند اما کونته قصد دارد یکی از بهترین‌های اروپا را نیز به این جمع اضافه کند.

ساندرو در یوونتوس به همراه دنی آلوس، گوشه‌های فوق‌العاده‌ای برای نایب قهرمان اروپا ساخت. گرچه برخی رسانه‌های ایتالیایی از عدم علاقه تورینی‌ها برای فروش ستاره برزیلی سخن می‌گویند اما پیشنهاد 60 میلیون پوندی چلسی شاید نظر آنها را تغییر دهد.

* روملو لوکاکو

از مدت‌ها پیش، حتی وقتی که هفته‌های پایانی لیگ جزیره برگزار نشده بود در رسانه‌ها خبر از توافق لوکاکو با چلسی منتشر شد. مینو رایولا از عدم تمدید قرارداد این ستاره بلژیکی سخن گفت و روملو از بازگشت به تیم سابقش پرده برداشت.

گرچه برخی رسانه‌ها، از علاقه یونایتد و یا تیم دیگری به لوکاکو سخن گفته ولی به نظر می‌رسد انتقال او به لندن قطعی شده است.

اکنون سوال بزرگ این بوده که با توجه به ماندن «دیگو کاستا» چه کسی مسئولیت گلزنی در خط حمله را برعهده می‌گیرد. این مهاجم از چین پیشنهادهای خوبی دارد ولی از ماندن سخن می‌گوید و تنها مقصد احتمالی خود را اتلتیکومادرید ذکر می‌کند. تیمی که از خرید بازیکن محروم شده است. البته برخی رسانه‌ها ادعا کرده که این مهاجم با تیم سابق خود توافق کرده که در ژانویه و زمستان از چلسی راهی مادرید شود.


ترکیب احتمالی فصل آینده اسکای برای چلسی

ادن ازارد، پدرو و ویلیان نیز در خط حمله حضور دارند و می‌توان حتی انتظار داشت که کونته 3 مهاجم خود را جور دیگری بچیند.

چلسی روند فوق‌العاده‌ای را در فصل پیش گذراند. عده‌ای معتقد بوده که شانس با کونته همراه بوده که در هیچ رقابت اروپایی حضور نداشت. باید دید این مربی ایتالیایی که در لیگ قهرمانان چندان موفق نبوده می‌تواند عملکرد خود جوری تداوم بخشد که دوباره فصلی خوب را خلق کند!؟

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری