اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۲۶۲
به نظر مي‌رسد بحث جدايي مهدي طارمي يا فرشاد احمدزاده منتفي باشد.
۱۳:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| برانكو ايوانكوويچ به تيم خودش ايمان كامل دارد. او قبل از سفر به كرواسي در حالي ليست مختصر و مفيد خود را تحويل مسئولان باشگاه پرسپوليس داد كه تأكيد كرد اسكلت فصل گذشته را حفظ كنند. مرد كروات حتي اميدوار بود سروش رفيعي هافبك مورد علاقه‌اش نيز در پرسپوليس بماند و تا آخرين لحظه هم باور نكرد كه شماره 7 به تيم ضعيف الخور قطر برود.

به گزارش خبرورزشی،او تنها بازيكني بود كه آزاد بود و به همين دليل به راحتي از پرسپوليس جدا شد اما سروش رفيعي آخرين پرسپوليسي نبود كه تمايل به جدايي داشت و دو، سه بازيكن ديگر هم چنين شرايطي دارند.

كمال كاميابي‌نيا قراردادش به پايان رسيده است اما گفته مي‌شود تا آخر همين هفته قراردادش را تمديد مي‌كند اما فرشاد احمدزاده و به ويژه مهدي طارمي با پيشنهاداتي از ساير كشورها روبه‌رو شده‌اند كه مي‌تواند براي باشگاه پرسپوليس درآمدزايي كند.

در همين ارتباط شنيديم مسئولان باشگاه با برانكو تماس گرفته و در مورد جدايي احتمالي اين نفرات از مرد كروات استعلام گرفته‌اند كه سرمربي پرسپوليس به صراحت گفته است: «فصل بسيار سختي براي دفاع از عنوان قهرماني در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا پيش روي ماست و به همه بازيكنانم براي فصل جديد نياز دارم. نه به مهدي طارمي، نه فرشاد احمدزاده و نه بازيكن ديگري رضايتنامه ندهيد.»

بر همين اساس به نظر مي‌رسد بحث جدايي مهدي طارمي يا فرشاد احمدزاده منتفي باشد.

از طرفي ديگر باشگاه پرسپوليس خوب مي‌داند پس از جدايي كاوه رضايي از استقلال، هواداران تيم رقيب چه فشاري را به باشگاه وارد كردند و نمي‌خواهند با صدور رضايتنامه مهدي طارمي و حتي فرشاد احمدزاده، همين تجربه تكرار شود. برانكو امروز به تهران مي‌آيد و از فردا (سه‌شنبه) تمرينات پرسپوليس را شخصاً زيرنظر مي‌گيرد در حالي كه همه ستاره‌هايش را براي فصل جديد مي‌خواهد.

ناگفته نماند فرشاد احمدزاده از روسيه و پرتغال پيشنهاد دارد و تيم‌هايي از قطر، چين، گلاسكوررنجرز و ديناموزاگرب كرواسي هم خواهان مهدي طارمي هستند كه با اين تفاسير بايد قيد اين دو را بزنند!

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین