اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۲۵۷
مربی نماینده ایران در مسابقات MMA گفت: امیرعلی اکبری خوشبختانه شرایط روحی و روانی خوبی دارد و سوم مرداد‌ماه باید به مصاف «کینگ تیلور» نماینده آمریکا برود.
۱۲:۴۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علیرضا استکی در گفت‌وگویی،‌ درمورد زمان اعزام امیر علی‌اکبری برای حضور در مسابقات MMA در کشور ژاپن، گفت: مرحله جدید مسابقات MMA سوم مردادماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد، به همین دلیل امیر علی‌اکبری تقریباً دو هفته است که در کشور تایلند حضور دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کند. قرار است روز جمعه راهی تایلند شوم و یازده روز کنار علی‌اکبری حضور داشته باشم. پس از پایان تمرینات علی‌اکبری در تایلند به تهران بازخواهیم گشت و ادامه تمریناتمان تا پیش از اعزام به ژاپن در تهران خواهد بود.

مربی امیرعلی اکبری در مورد حضور جواد محجوب در مسابقات MMA، خاطرنشان کرد: سعید خسروی‌نژاد مربی محجوب است، این دو نفر مدت‌ها پیش از من مشورت خواستند، بنده اعلام کردم که می‌توانم تمرینات محجوب را زیر نظر داشته باشیم، اما بهتر است در مورد مسائل دیگر و شرایط حضور در مسابقات از امیر علی‌اکبری مشورت بگیرید،به آنها گفتم که به هر حال او بهتر می‌تواند شما را راهنمایی کند. در حال حاضر هم شنیده‌ام محجوب در خراسان تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

استکی در مورد شرایط روحی روانی علی‌ اکبری پیش از مسابقات ژاپن، گفت: از لحاظ روحی روانی امیر علی‌اکبری شرایط خوبی را دارد،‌ بعد از موفقیتی که او در ژاپن کسب کرد اعتماد به نفس بسیار بالایی گرفت. در حال حاضر هم در تایلند تمرینات فوق‌ العاده‌ای را پیگیری می‌کندو انشاء الله بتواند در مرداد ما در ژاپن حریف آمریکایی خود را شکست دهد. "کینگ تیلور" حریف امیر در ژاپن است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری