اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۲۵۲
مدیرعامل رئال مادرید برای پیروزی در انتخابات اخیر این باشگاه با 5 نامزد دیگر مبارزه کرد و در مرحله پایانی بی رقیب بود.
۱۲:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| انتخابات باشگاه رئال مادرید برگزار شد و فلورنتینو پرس به عنوان مدیرعامل باشگاه رئال مادرید تا پایان سال 2021 جایگاه خود را تثبیت کرد.

این سوال ممکن است در اذهان عمومی نقش ببندد که چرا هیچ‌کسی توان رقابت با فلورنتینو پرس را در چنین شرایطی ندارد؟ اولین موضوع این است که پرس با تیم فوتبال خود قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده و حق دارد خود را مدیر موفقی بنامد. باشگاه او به عنوان پرافتخارترین باشگاه دنیا دوازده بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در لالیگا نیز با وجود تیم‌های بزرگی چون اتلتیکومادرید و بارسلونا به قهرمانی شماره 33 رسید.

نکته بعدی این است که اتفاقا پرس بی رقیب هم نبوده و حداقل 5 نامزد دیگر در این مبارزات انتخاباتی از 6 ماه پیش وارد میدان رقابت شده‌اند، کسانی مثل سانچس، کالدرون، شهردار سابق مادرید، رودریگس منتوسا و آنتونیو کوبرارو یکی از بزرگ ترین رستوران داران اسپانیا و مادرید اما هیچ یک نتوانستند از مراحل سخت مبارزه انتخاباتی به سلامت عبور کنند. کسی می‌تواند به مرحله پایانی انتخابات مدیرعاملی باشگاه رئال مادرید برسد که مدرک ارشد مدیریت ورزشی داشته باشد، ثروتش معادل تضمین ضرر سالیانه پیش بینی شده باشگاه یا بیش از آن باشد، مدرک مدیریت ورزشی فیفا و اطلاعات عمومی فوتبال را به صورت به روز شده در اختیار داشته باشد، سابقه مدیریت ورزشی بیش از 5 سال را ثبت کرده باشد و به دو زبان زنده دنیا به غیر از اسپانیایی تسلط نسبی داشته باشد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری