اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۲۴۶
باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن خارجی جدیدی در پست هافبک بازیساز است.
۱۲:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| این بازیکن که بشار رسن نام دارد، یک هافبک عراقی و ملی پوش است که از نسل جدید فوتبال این کشور معرفی شده و سابقه بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را برای کشورش دارد.

بشار رسن از سوی یک مدیربرنامه ایرانی به باشگاه پرسپولیس معرفی شده و وقتی عراق به خاطر انجام بازی های خانگی خود در تهران اردو زده بود، مدیران باشگاه پرسپولیس با این بازیکن به صورت مستقیم نیز مذاکراتی داشتند تا جای خالی سروش را با او پر کنند.

جذب بشار رسن برای پرسپولیس دو خاصیت بزرگ به همراه دارد؛ اول اینکه سهمیه خارجی – آسیایی این تیم را پر می کند و در ثانی، از آنجا که بشار رسن تنها 21 سال سن دارد، سهمیه بزرگسال را اشغال نخواهد کرد.

شنیدیم این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس دو شرط اساسی گذاشته؛ اول اینکه قراردادش 800 میلیون باشد و در وهله دوم بتواند 30 درصد از پول قراردادش را در همان زمان عقدقرارداد به صورت نقدی دریافت کند. پرسپولیسی ها تا حدودی با این شرایط کنار آمده اند اما به دنبال گرفتن تخفیف بیشتر از بشار رسن و مدیربرنامه هایش هستند. به هرحال قرار است این بازیکن تا روز چهارشنبه خبر نهایی را به باشگاه پرسپولیس بدهد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین