اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۸۰
کاپیتان سپاهان با وجود تجربه تلخی که از اولین حضور در فوتبال اروپا داشت بار دیگر تصمیم به کوچ از لیگ برتر و حضور در اروپا گرفت.
۱۹:۴۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| احسان حاج صفی بعد از این که زیر بار تمدید قرارداد با سپاهان نرفت و به تماس های برقرار شده از سوی سران باشگاه پاسخ نداد در صدر اخبار و شایعات بازار تابستانی قرار گرفت تا جایی که شنیده شد ممکن است به عنوان خرید جنجالی سر از استقلال در بیاورد. خبری که با واکنش سپاهانی ها روبرو شد و اصفهانی ها مدعی شدند کاپیتان آنها به هیچ عنوان سر از استقلال در نخواهد آورد.

در حالی که هر روز شایعات پیرامون این بازیکن سرشناس بیشتر می شد احسان حاج صفی با بیان این که از دو تا سه هفته قبل آب پاکی را روی دست سران باشگاه سپاهان ریخته از صحبت های چند روز اخیر برخی مسئولان این تیم گله مند بود. کاپیتان سپاهان در همین ارتباط گفت:« همیشه گفتم و باز هم تکرار می کنم تا وقتی در ایران بازی کنم، انتخاب اولم سپاهان خواهد بود. من در این سالهای اخیر و حتی همین فصل، پیشنهادهای فوق العاده و با ارقام بالایی در دست داشتم اما سپاهان را انتخاب کردم. چون در این تیم رشد کردم و در سطح اول فوتبال ایران شناخته شدم».

حاج صفی در ادامه به خبر حضورش در اروپا اشاره و افزود:« نمی خواهم اسم تیمی را بیاورم اما توافق حاصل شده و فکر می کنم ظرف روزهای آینده رسمی شود از همین رو مطمئنا فصل بعد در اروپا خواهم بود. باز هم می گویم اگر در ایران می ماندم حتما سپاهان را انتخاب می کردم اما آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند و من به همین دلیل تصمیم گرفتم در اروپا به فوتبالم ادامه بدهم. چون دوست دارم حضور در دومین جام جهانی را تجربه کنم».

به این ترتیب می توان گفت در لیگ هفدهم احسان حاج صفی نه برای سپاهان بازی می کند نه پیراهن استقلال را برتن خواهد داشت و باید دوباره شاهد حضور این بازیکن چپ پا و کلیدی در یک باشگاه اروپایی باشیم جایی که گفته می شود یکی از باشگاه های سرشناس یونان یا هلند باشد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری