اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۶۴
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبرهای مربوط به احتمال حضور مهدی طارمی در دیناموزاگرب کرواسی و همچنین جذب اشکان دژاگه واکنش نشان داد.
۱۸:۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پندار خمارلو درباره شایعات به وجود آمده درباره ترانسفر مهدی طارمی به یکی از تیم های اروپایی گفت: چنین چیزی نیست. این شایعه‌ای است که منتشر شدهو خبری از رفتن طارمی نیست. تاکنون چنین صحبتی در میان نبوده است و باشگاه هم از ماندن طارمی استقبال می کند.

او درباره پیشنهاد دیناموزاگرب کرواسی به طارمی هم صحبت کرد و اظهار داشت: مهدی بازیکن توانمندی است و طبیعی است پیشنهاداتی داشته باشداما نمی توانیم درباره تک تک اسامی تیم هایی که به بازیکنانمان پیشنهاد می دهند صحبت کنیم و پاسخگو باشیم. مهمترین موضوع درباره این بازیکن، ماندنش در پرسپولیس است و تا این لحظه صحبتی درباره رفتن طارمینداشتیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعهسورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها در جذب یک بازیکن بین المللی نظیر اشکان دژاگه افزود: خودتان می گویید شایعه! پس به شایعه نباید اهمیت داد. چنین خبری نیست و تمام مسائل همچون همیشه در آرامش کامل پیگیری می شود. نام هایی نظیر اشکان دژاگه بزرگ هستند اما فعلا هیچ قصدی برای جذب این بازیکن وجود ندارد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین