اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۱۱۶۳
محمد ابراهیمی در حالی که به دنبال عقد قرارداد با پرسپولیس بود، متوجه شد به خاطر قراردادی که با تیم تراکتورسازی دارد باید به این تیم بازگردد.
۱۸:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| بعد از عدم تمایل سروش رفیعی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس و حضور در باشگاه الخور قطر برانکو به باشگاه جذب محمد ابراهیمی را پیشنهاد داد. محمد ابراهیمی که تصور می کرد دریافتی اش از باشگاه تراکتورسازی کمتر از 50 درصد است و می تواند به استناد مواد قانونی قراردادش را فسخ کند از این پیشنهاد استقبال کرد اما بعدا متوجه شد دریافتی اش از باشگاه قانونی بوده و باید به تبریز برگردد و به تعهد خود پایبند باشد.

در این کش و قوس باشگاه پرسپولیس هم بیانیه ای صادر کرد و اذعان داشت به خاطر شرایط باشگاه تراکتورسازی از این تیم بازیکن نخواهد گرفت. در صورتی که باشگاه تراکتورسازی این درخواست را از باشگاه سایپا به خاطر محمد رضا اخباری و از باشگاه گسترش فولاد به خاطر سعید آقایی داشت و به بخوبی می دانست محمد ابراهیمی تعهد دارد و نمی تواند تیم را ترک کند.

گویی محمد ابراهیمی با احتساب پاداش هایش تصور می کرده دریافتی اش از تراکتورسازی کمتر از 50 درصد است در حالی که این قانون رو قرارداد اولیه تاکید دارد.

به هر صورت محمد ابراهیمی با حضور در تمرین تراکتورسازی و خوش و بش با یحیی نشان داد این فصل هم بازیکن تراکتورسازی است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری